خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد

یادواره‌های شهدا نیاز جامعه در حوزه جنگ نرم

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: نیاز جامعه در حوزه جنگ نرم به این عملیات‌های فرهنگی کارساز در راستای مقابله جدی با هجوم دشمن بیش از گذشته است.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۷۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

یادواره‌های شهدا نیاز جامعه در حوزه جنگ نرمسرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهید «علی فارسی» ویژه شهدای کارمند اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا ضرورت جامعه امروز برای آشنایی نسل جوان با شهدا و آرمان‌های آنها است.

وی افزود: نیاز جامعه در حوزه جنگ نرم به این عملیات‌های فرهنگی کارساز در راستای مقابله جدی با هجوم دشمن بیش از گذشته است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اثربخشی یادواره‌های شهدا تصریح کرد: در زمینه اجرایی کردن فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری، این عمل به هنگام فرهنگی، حرفه‌ای و کارساز برای غلبه بر تحرکات دشمن است.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدای کارمند دانست و افزود: ارائه الگوهای موفق و تأثیرگذار در سطوح عالی مدیریتی و سطوح میانی نیز از اهداف این برنامه‌ها است.

امیری گفت: شهدا الگوهای بی‌نظیری و دست نیافتنی معاصر هستند که می‌شود با آنها روح مقاومت و ایستادگی را در جامعه کارگزاری نظام ایجاد کرد.

وی با اشاره به تولید مستندات تلویزیونی در خصوص شهدا تصریح کرد: اقدامات خوبی برای تولید یک اثر فاخر در تبارشناسی شهدا در دستور کار قرار گرفته که از برکت نگاه آسمانی شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات