نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان:

حجه الاسلام مجتهد زاده فارابی در همه مقاطع انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای داشت

آیه الله سلیمانی با بیان اینکه یک انسان مومن شخصیت ایستایی ندارد و بر همین اساس آقای مجتهد زاده برای خدمت رسانی در هر مرحله از انقلاب که به وجودش که در مناطق مختلف کشور مورد نیاز بود حاضر بود و اثرات خوبی به جا گذاشت.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۷۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در آیین  اولین یاد بود حجه الاسلام مجتهد زاده فارابی در سوادکوه،  رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران، با اشاره به ابعاد شخصیتی ایشان گفت : وی فردی مبارز و انقلابی بود که برای به ثمر رسیدن انقلاب خدمات ارزنده ای در منطقه داشت .

وی با بیان اینکه یک انسان مومن شخصیت ایستایی ندارد و بر همین اساس آقای مجتهد زاده برای خدمت رسانی در هر مرحله از انقلاب که به وجودش که در مناطق مختلف کشور مورد نیاز بود حاضر بود و اثرات خوبی به جا گذاشت.

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان افزود آقای مجتهد زاده شخصیی اثرگذار و دغدغه دین داشت و برای اعتلای اسلام محمدی قدم های موثری برداشت که نمازجمعه و حوزه علمیه امام محمد باقر شیرگاه از یادگارهای این عالم مجاهد می باشد ودر کارهای عمرانی و زیر ساختی شهرستان پیشگام و پیشرو بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها