نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات و موانع فعالیت باشگاه شهرداری اراک را پیگیری می کنیم و در این رابطه بایستی شورای شهر و شهرداری هم حمایت لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری دیدار دور رفت مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور میان دو تیم شهروند اراک و شهرداری ارومیه که در نهایت با پیروزی اراک پایان یافت، اظهار داشت: این تلاش جوانان باغیرت استان جای قدردانی دارد و با وجود چنین سرمایه هایی در ورزش، بایستی برای ارتقای ورزش استان مرکزی در زمینه حرفه ای، قهرمانی و ورزش همگانی تلاش و پییگری لازم را به انجام برسانیم.

وی افزود: ورزش برای پرورش روح و جسم جوانان یک نیاز انکار ناپذیر است و جوانان با استعداد در حوزه های مختلف به ویژه در ورزش استان و شهر اراک، همانند همین بازیکنان تیم والیبال که امروز تصاویر تحسین برانگیزی را از ورزش در میدان به نمایش گذاشتند، در اراک کم نیستند.

دکتر کریمی در مورد موضوع باشگاه ورزشی شهرداری اراک نیز بیان داشت: همانطور که بارها گفته ام، باشگاه شهرداری اراک برای ورزش این شهر سرمایه است و به طور جدی پیگیر رفع مشکلات و رفع موانع قانونی آن هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: در این رابطه بایستی شورای اسلامی شهر و شهردار هم حمایت کنند تا این باشگاه همچون گذشته و حتی قوی تر به فعالیت خود ادامه دهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه بودجه برای باشگاه تخصیص داده شده است و در تهران هم پیگیری می کنیم تا هرچه سریع تر کار باشگاه داری شهرداری اراک آغاز شود چراکه ورزشکاران اراک و استان همچون دیگر ورزشکاران سرمایه های کشور هستند.

ارسال نظرات