منابع خبری مدعی شده‌اند رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش است دختر و دامادش را از سمت‌های مشاوره‌ای‌شان در کاخ سفید کنار بگذارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۴۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، یک روزنامه آمریکایی روز جمعه مدعی شده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از «جان کلی»، رئیس‌ کارکنان کاخ سفید برای اخراج دخترش «ایوانکا ترامپ» و دامادش «جیرد کوشنر» از سمت‌های مشاوره‌ایشان در کاخ سفید کمک خواسته است. 

این ادعا روز جمعه در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر شده است. دو منبع آگاه به این روزنامه گفته‌اند ترامپ از بابت مسائل پیرامون کوشنر مأیوس است و او را به خاطر گرفتاری‌های حقوقی‌اش، تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار از شرکت معاملات املاک متعلق به خانواده کوشنر و عوامل دیگر وبال گردن می‌داند. 

مطابق این گزارش، ترامپ در گفت‌وگوهای خصوصی از یک طرف بابت اینکه کوشنر سیبل حملات واقع شده متأسف است اما از طرف دیگر از این بابت که وبال گردنش شده، خشمگین است.

دونالد ترامپ چندین بار گفته که کوشنر و همسرش ایوانکا هرگز نباید وارد کاخ سفید می‌شدند و حالا هم بهتر است از آنجا بروند؛ برخی از دستیاران ترامپ در محافل خصوصی از اینکه کوشنر و همسرش علی‌رغم این حرف‌های ترامپ هنوز سر کارشان باقی مانده‌اند ابراز ناامیدی می‌کنند. 

با وجود این، دستیاران ترامپ می‌گویند او همزمان با اینکه به کوشنر و ایوانکا گفته باید در کاخ سفید بمانند و وظایفشان را انجام دهند به صورت مخفیانه از «کلی» خواسته به او کمک کند تا آنها را اخراج کند. 

منبع فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات