ماموران انتظامی بهشهر مانع حوادث دلخراش چهارشنبه سوری شدند

در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی بهشهر با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۴۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگوییگفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بررسی از محل نگهداری مواد محترقه توسط آنان ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ شجاعی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند و همچنین در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: پلیس مخالف شادی وسرور نیست، اما بر حسب وظیفه ذاتی با کسانی که مخل نظم وامنیت وباعث سلب آسایش وآرامش مردم، سالمندان و کودکان می‌شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها