معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: دشمنان قسم‌خورده ایران همواره آماده توطئه در داخل هستند و دستگاه قضا نباید با عاملان ناامنی در کشور مسامحه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۱۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در یادواره شهدای بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود در سالن چندمنظوره مدیریت بحران این شهر که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه یادواره شهدا سبب می‌شود راه را گم نکنیم، اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و چراغ راه و، ولی نعمتان ما هستند و باید قدردان آن‌ها باشیم و با حضور در این مراسم خود را بیمه کنیم.
وی افزود: نور خدا هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد و هر چه دشمنان تلاش کنند، به هدف خود نخواهند رسید و این را بار‌ها خداوند متعال در قرآن کریم تأکید کرده است.
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم موفق باشیم، باید از ولایت و اسلام تبعیت و در این مسیر حرکت کنیم، گفت: دشمنان امروز تسلیم اقتدار و اتحاد ملت بزرگ ایران هستند و باید قدر بدانیم و در جامعه تفرقه ایجاد نکنیم و در مسیر شهدا قرار گیریم.
علیزاده ادامه داد: تلاش استکبار امروز این است که در داخل کشور ناامنی ایجاد و از این ناامنی‌ها بهره‌برداری کند؛ دستگاه قضا و مسؤولان باید بااقتدار با این اقدامات برخورد کنند و مسامحه نداشته باشند.
وی عنوان کرد: ما همیشه در حال مبارزه هستیم و اتفاقات اخیر نشان داد که نباید غفلت کنیم و بدانیم که دشمن دنبال توطئه است و باید بصیرت و هوشیاری داشته باشیم؛ به‌خصوص مسؤولان که باید مراقب باشند و سهل‌انگاری نکنند.
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه آرزوی دشمن خواب رفتن ماست تا از فرصت استفاده کند، گفت: امروز می‌بینیم با کوچک‌ترین اتفاقی دشمنان قسم‌خورده ما آماده توطئه در داخل هستند؛ پس هوشیاری و بصیرت لازم است و باید بدانیم دشمنان در حال یارکشی هستند و در داخل نیرو جذب می‌کنند.
علیزاده تأکید کرد: امروز دشمن با نفوذ افراد غرب‌زده که دلشان برای غرب می‌تپد، تلاش می‌کنند تا ما را از مسیر درست منحرف کنند و این فراتر از جنگ نرم است و باید با بصیرت عمل کنیم و گوش به فرمان ولایت در عمل باشیم.
وی با اشاره به پیام و سیره شهدا گفت: شهدا از ما می‌خواهند تا اسلام و ولایت را حفظ کنیم و فرهنگ جهاد و شهادت حسینی را در جامعه گسترش دهیم؛ چراکه با این فرهنگ است که دشمنان در توطئه‌های خود ناکام می‌مانند و باید انقلابی‌گری خود را حفظ کرده و انقلابی بمانیم و به نسل‌های بعد نیز این فرهنگ را منتقل کنیم.
در این یادواره، محمدرضا اسلامی به مدیحه‌سرایی پرداخت و در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر شهدا و بازارچه اقتصاد مقاومتی برپا شد.
این یادواره به یاد شهدای بخش بیارجمند و شهدای گمنام و مدافع حرم استان سمنان و با حضور و تجلیل از پدر و مادر شهید محمد طحان برگزار و از کتاب ستاره‌های کویر که شرحی بر زندگی شهدای بخش بیارجمند است که به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت تهیه شده رونمایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها