فرمانده سپاه بیجار در سومین همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی با بیان اینکه بیجار گروس مهد پرورش علم و عالم است، گفت: معرفی مشاهیر از اقدامات فرهنگی موثر است.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۸۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی در سومین همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان و مسئولان شهرستان بیجار در سالن  شهید رحمانی برگزار شد، اظهار داشت: سومین همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی با هدف معرفی مشاهیر شهرستان به همت سپاه بیجار و همکاری ادارات برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار گروس مهد پرورش علم و عالم است، افزود: هدف از برگزاری این مراسم معرفی مشاهیر در راستای اقدامات فرهنگی است.

فرمانده سپاه بیجار گفت: بی شک مردم هر منطقه و هر جامعه‌ای به دنبال مفاخر و مشاهیر خود هستند و این می‌تواند در الگو برداری و الگو پذیری توسط جوانان و نوجوانان تاثیر گذار باشد و شناخت شیخ عبدالحسین فاضل گروسی بعنوان یک الگوی موفق دینی در ترویج ارزش‌های قطعا بی تاثیر نخواهد بود.

شعبانی با اشاره به نقش شیخ فاضل گروسی در بیجار عنوان کرد: شیخ فاضل گروسی با توجه به آثار، توانمندی‌ها و تاریخ کهن و پیشینه تاریخی که این شهرستان دارد با عملکرد خود در رونق فرهنگ، علم، دین و تمدن این سرزمین نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مراسماتی قطعه موجب ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی اسلامی می‌شود، بیان داشت:الگو برداری از وجود چنین افراد برجسته‌ای در عصر حاضر حرکتی ارزشمند در راستای ارج نهادن به سال‌ها مجاهدت علمی و پژوهشی این مفاخر است.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: افتخار به وجود مشاهیر، دانشمندان و بزرگان این شهرستان موجب وحدت در جهت رسیدن به افتخارات بیشتر و ساختن بیجاری آباد در سایه تلاش‌های مجاهدانه در عرصه علمی و فن آوری می شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه برگزاری این همایش مقدمه‌ای برای معرفی سایر چهره‌های شاخص شهرستان است، گفت: برگزاری این همایش کمک می‌کند تا مسئولین و نهاد‌های فرهنگی شهرستان به دنبال معرفی چهره‌های شاخص و گمنام خود در گذشته و حال باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات