امام جمعه موقت ایوان گفت :وضعیت خیابانهای ایوان نامناسب است لازم و ضروری است مسئولان راستای رفع این مشکلات تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۸۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام "علی احمدیان" امام جمعه موقت شهرستان ایوان؛ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با اشاره به دوران 8سال دفاع مقدس  و جنگ تحمیلی گفت :سرمایه درونی ؛ارتباط با خدا و تبعیت از ولایت فقیه باعث شد که ما در جنگ 8ساله پیروز وسربلند باشیم.

احمدیان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما تحت فشار قدرتهای زیادی بودیم  و تحریم های زیادی هم علیه ما صورت گرفت اما ملت ایران اسلامی در طول این چند سال  توانسته اند شجاعانه دشمنان را به زانو درآورده اند.

وی افزود :عده ای بیان داشتند که اگرتوافق  برجام صورت گیرد خیلی از مشکلات جامعه حل خواهد شد؛اما در سایه برجام به هواپیمای  وزیر امور خارجه  کشورمان سوخت داده نمی شود؛این چه برجامی است که خیلی از فکرها را مشغول کرده است وهیچ خاصیتی ندارد،

امام جمعه موقت ایوان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان داشت:رهبر معظم انقلاب بیان داشتند که امیدواریم آن روزی را ببینیم که همگی در قدس نماز جماعت را بخوانیم،وآن روز نیز دیر نخواهد بود،و بیان داشتند انقلاب اسلامی در حالی وارد 40سالگی شد  که ابر قدرتهای زیادی مانند آمریکا ،اروپا  نمی خواستند ایران اسلامی باقی بماند اما ایستادگی ملت ایران ثابت کرد که آنچه آمریکا و طرفداران آن می خواهند محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدیان  ادامه داد:رهبر معظم انقلاب در مورد عدالت مطالبی را مطرح کردند وعذرخواهی کردند  و باید گفت کسانی باید خجالت بکشند واز مردم عذرخواهی کنند  که در راس کار هستند و امکانات لازم در اختیار دارند، تمام مسئولان کشور باید در تمام رده ها تلاش خود را مضاعف کنند ،وعدالتی که مورد نظر رهبر است را محقق نمایند،مردم می دانند چه کسانی باید عذرخواهی کنند ،چرا باید جور کم کاری عده ای را رهبر معظم انقلاب متحمل شوند ؟

امام جمعه موقت ایوان با تسلیت شهادت  حضرت ام البنین  بیان کرد :عزت وافتخار ملت  ما مدیون خون شهدا و مادران شهدا است که  این مادران در تمام عرصه ها ذره ای از آرمانهای انقلاب اسلامی فاصله نگرفتند.

امام جمعه موقت ایوان  اظهار کرد : اداره برق شهرستان باید در راستای کمک به کسانی توان پرداخت قبوض برق را ندارند تعامل بیشتری را از خود نشان دهند و سریعا اقدام به قطع خطوط برق شهروندان نکنند.

حجت الاسلام احمدیان گفت:ایوان از خیابان خوب  مناسب برخوردار نیست و متاسفانه خیابان در سطح شهر ایوان وجود دارد که بیش از 4سال است که حفاری شده است ولی هیچ کاری در راستای ترمیم ان صورت نگرفته است ،ولازم است مسئولان بخصوص فرماندار،شهردار در این راستا تلاش مضاعف نمایند .

امام جمعه موقت ایوان  ادامه داد: مردم مشکل اشتغال دارند در همین شهرستان ایوان خانواده هایی وجودارد که چندین بیکار دارند ،دولت لازم است که برای اشتغال جوانان برنامه ریزی کند.

 

 

ارسال نظرات