به همت ایوب حسین‌پور انجام شد

رونمایی از مجموعه بهشت گمشده در شاهرود

دفتر اول از مجموعه بهشت گمشده اثر راوی و جانباز دفاع مقدس ایوب حسین‌پور در مراسم بزرگداشت مادر شهدا رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۱۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
یوب حسین‌پور، محقق این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: این اثر تحقیق یک ماه در مورد شهید تازه تفحص‌شده حجت‌الله خانلرخانی است که ۲۰۰ صفحه از خاطرات این شهید جمع‌آوری و شامل ۱۰۰ عنوان مختلف است که از زادگاه شهید قاسم‌آباد شروع می‌شود و تا بازگشت پیکر این شهید به شاهرود را روایت می‌کند.
وی افزود: باورش سخت است که این مجلد در یک ماه جمع‌آوری و به نشر رسیده است، اما اگر شهدا بخواهند همه‌چیز سهل و آسان است و این تنها یک شهید از هزاران شهید است که توانسته این در مدت کوتاهی جمع‌آوری کنیم و باید تلاش کنیم و همه بیایند تا آثار شهدا ماندگار و برای نسل‌های بعد باقی بماند.
محقق این اثر با بیان اینکه شهدا به نظاره نشسته‌اند تا حافظان خون خود را بنگرند، گفت: شهدا از ما می‌خواهد تا راه و سیره و روش آن‌ها را ادامه داده و نشر دهیم و اگر همت کنیم خود آن‌ها نیز کمک خواهد کرد و این فرهنگ برای نسل‌های بعد ماندگار خواهد شد.
به گزارش بسیج؛ در مراسمی که آخرین محفل روایت‌گری شهدای شاهرود در سال ۱۳۹۶ بود با حضور هم‌رزمان شهید خانلرخانی از نحوه شهادت این شهید مطالبی بیان شد و خواهرزاده و برادرزاده شهید نیز دکلمه‌ای در وصف این شهید قرائت کردند.
تجلیل از خادمان شهدای ستاد یادواره روستای گلستان، بخشدار و امام جمعه بخش بسطام از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود که با قرائت دعای توسل توسط جانباز ۷۰ درصد محمدرضا مستوفیان در فاطمیه محله قاسم‌آباد روستای گلستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار