مصطفی برزگر
امام جمعه مهران :
امام جمعه مهران گفت: این دولت،دولت حاشیه ها و فرافکنی هاست .بجای اینکه به مساله معیشت و اشتغال و مسائل اقتصادی پرداخته شود،این مسائل را مطرح می کنند که آیا دولت ما،اقتصاد ما و..اسلامی است؟
کد خبر: ۸۹۹۵۱۱۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین روح الله زانی موسوی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین علیهاالسلام گفت: سیزدهم جمادی‏الثانی، یادآور وفات ام البنین علیهاالسلام ؛ روزی که در آن مادری فداکار و بانویی با عظمت از تبار دلاوران، به سوی معبود پر کشید.

وی افزود: همسر ام البنین علی‏بن ابی‏طالب علیه‏السلام و فرزندانش عباس علیه‏السلام ، عبداللّه‏، جعفر و عثمان هستند که هر چهار نفر در سرزمین کربلا و در رکاب امام حسین علیه‏السلام به شهادت رسیدند و باید مادران شهدا را تکریم کرد.

خطیب جمعه مهران در ادامه با اشاره به عملیات والفجر 5 و یادواره شهدای ایل شوهان گفت: ایل غیور شوهان بیش از 300 شهید را تقدیم انقلاب کردند و مایه افتخار ما و کشور است.

امام جمعه مهران ادامه داد: باید پاسداشت خون شهدا باشیم و در راه حراست و پاسداری از خون شهدا کار کنیم .

حجت الاسلام زمانی در ادامه با اشاره به انتقادهایی که به تریبون نماز جمعه از برخی افراد می شود گفت: جایگاه نماز جمعه مکانی است برای امر به معروف و نهی از منکر و باید نهی کرد کسانی که حق و حقوق مردم را پایمال می کنند.

وی با توصیه به مسئولان که به دنبال حاشیه سازی نروید گفت: بعضی از مسئولان با طرح حاشیه ها به دنبال فریب مردم و دور کردن ذهن مردم از مشکلات معیشتی هستند.

خطیب جمعه مهران افزود: این دولت،دولت حاشیه ها و فرافکنی هاست .بجای اینکه به مساله معیشت و اشتغال و مسائل اقتصادی پرداخته شود،این مسائل را مطرح می کنند که آیا دولت ما،اقتصاد ما و..اسلامی است؟

وی اظهار کرد: به جای اینکه در بحث معیشت و اقتصادی پاسخگو باشند و شایسته سالاری را با استفاده از جوانان کارآمد در جامعه رواج دهند مسایلی مطرح می کنند درباره اینکه حکومت اسلامی ، اقتصاد اسلامی و علم اسلامی که آیاد در جامعه وجود دارد؟

امام جمعه مهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اشرافی گری مناسب حکومت اسلامی نیست گفت: اینکه از نماینده ولی فقیه در استان انتقاد شود دلیلی بر این نیست که مسئولان اجرایی استان دیگر از خودروهای آنچنانی استفاده نکنند.

وی افزود: همه باید از اشرافی گری پرهیز کرد و از محصولات تولید داخل استفاده کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار