مصطفی برزگر
امام جمعه ایلام گفت: عامل اغتشاشات خیابان پاسداران مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بود.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۰۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"ف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: برجام نافرجام در اثر ادامه تحریم‌ها به تاریخ پیوست.

امام جمعه ایلام همچنین گفت: عامل اصلی در اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم کودک‌کش آل سعود بود.

وی ادامه داد: 50 درصد پیام اغتشاشات اخیر توسط شبکه‌های مجازی وابسته به آل‌سعود برای تحریک و تشویش اراذل و اوباش صادر می‌شود و فعالیت میدانی با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونیستی ، فرانسه، انگلیس و عناصر آدم‌کش و جانی گروهک منافقین همه به میدان آمدند آمدند.

لطفی تصریح کرد: پیام اغتشاش نیز توسط رژیم آل سعود صادر می‌شد، دشمنان کینه‌توز نظام و انقلاب اسامی همواره در صدد ضربه زدن و تحریم و فشار هستند اما دستگاه دیپلماسی با ادامه دیپلماسی لبخند و انفعالی سبب گستاخی و تحقیر ملت ایران شده و این وضع در دستگاه دیپلماسی ادامه دارد.

خطیب جمعه ایلام گفت: ناکامی آمریکا و اذنابش در صدور قطعنامه علیه ایران دشمنی و کینه‌توزی آمریکا و انگلیس و فرانسه را آشکارتر کرد.

شکست مفتضحانه رژیم‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت

وی ادامه داد: شکست مفتضحانه رژیم‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت به خاطر بیانیه ضد ایرانی پیروزی بزرگی برای ملت است.

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و انگلیس که تاکنون 120 میلیارد دلار سلاح به به عربستان سعودی متجاوز به یمن فروخته‌اند قصد داشتند ایران را به اتهام ارسال سلاح به یمن محکوم کنند.

لطفی تصریح کرد: دولت آمریکا با متحدان غربی‌اش فرانسه و انگلیس بارها تلاش کرده است پای ایران را به ارسال مجدد به شورای امنیت باز کند و این امر در قضیه آزمایش‌های موشکی و چه در قضایای حمایت و پشتیبانی از آشوب‌های داخلی اخیر هم پروژه محکوم کردن ایران و ادامه تحریم پس از برجام را در دستور کار خود قرار داده است.

خطیب جمعه ایلام گفت: فقدان تامین سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه توسط دولت آلمان حاکی از فقدان لغو تحریم‌ها پس از برجام و اوج خباثت رژیم‌های اروپایی و وابستگی به دولت فاسد آمریکا است.

طرفداران برجام چه جوابی برای اهانت آشکار به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دارند

وی ادامه داد: طرفداران برجام و بزک‌ کنندگان چهره کریه رژیم‌های اروپایی چه جوابی برای اهانت آشکار به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و تمسخر کردن برجام دارند، تا کی دیپلماسی انفعالی ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین به طبیعت استان ایلام گفت: طبیعت دارای امکانات بسیاری است که تداوم زندگی بشریت و موجودات روی زمین وابسته آن است.

حضرت ام‌البنین (س) آیینه تمام نمای صبر و استقامت است

وی همچنین به سالروز وفات بانوی مکرم اسلام و مادر چهار شهید گرانقدر حماسه عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: حضرت ام‌البنین (س) آیینه تمام نمای صبر و استقامت و حمایت از ولی امر است.

 

ارسال نظرات