خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

مدیران و مسئولان عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنند

امام جمعه موقت همدان گفت: مدیران و مسئولان باید بی‌عدالتی‌ها را در ادارات، سازمان‌ها و نهادها از بین ببرند و عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنند.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۵۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

مدیران و مسئولان عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان بیان داشت: عدالت یکی از مطالباتی است که باید به آن توجه کرد و اجرای عملی آن را خواستار شد.

وی با بیان تاکید بر مبارزه با بی عدالتی در جامعه افزود: مدیران و مسئولان باید بی‌عدالتی‌ها را در ادارات، سازمان‌ها و نهادها از بین ببرند و عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنند.

امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: در حکومت اسلامی باید همه مسئولان و کارگزاران برای پیاده شدن عدل تلاش کند و در این مسیر قدم بردارند.

وی ادامه داد: اسلام به جهاد اکبر که سازندگی نفس است اهمیت می دهد و همه مسئولان باید در همه رتبه‌ها همچون مردم عادی عدل را رعایت کنند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از بی‌عدالتی‌ها شفاف‌سازی حقوق‌ها است، افزود: باید در کشور مشخص شود که امتیازات و حقوق مدیران، وزرا، وکلا و مسئولان چقدر است.

وی تصریح کرد: اصل 49 قانونی اساسی بر شفافیت حقوق مدیران تاکید دارد و کسانی که منافع آنها در خطر است با این اصل مخالفت می‌کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به شهادت ام البنین به نقش و جایگاه مادران شهدا اشاره کرد و ادامه داد: مادران شهدا چشم و چراغ زندگی هستند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه با شعور و بصیرت در طول 40 سال از انقلاب دفاع کرده و حمایت خود را از رهبری اعلام کرده اند.

موسوی اصفهانی به اهمیت وقف نیز اشاره کرد و افزود: تبدیل به احسن کردن وقف جایز نیست و نوعی آتش زدن وقف است.

وی ادامه داد: حکم خدا در وقف باید طبق گفته واقف باشد و تبدیل به احسن کردن وقف در مواردی استثنایی رخ می دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار