خبرهای داغ:
رییس گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد فارس:

توجه به گسترش قرآن و عترت رویکرد اصلی ماست

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مهم‌ترین رویکرد و و استراتژی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختن به مقوله قرآن و عترت و گسترش آن در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۵۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مهدی احمدی در آستانه برگزاری مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به‌اینکه پیوند فرهنگ و هنر با مفاهیم قرآنی از برنامه‌های راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 17 هزار و 12 نفر از شرکت‌کنندگان در این آزمون نشان از توجه به گسترش و تعمیق قرآن کریم در میان آحاد مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، ترجمه، مفاهیم، معارف اهل‌بیت و انس با قرآن کریم به‌صورت الکترونیکی برگزارمی‌شود و بیشترین شرکت‌کنندگان، حافظان 30 جزء قرآن کریم هستند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: از تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی 12 هزار و 982 نفر زن و مابقی مرد هستند.

احمدی بیان داشت: بیشترین شرکت‌کننده به ترتیب از شهر‌های شیراز، استهبان، مرودشت، کازرون، نی‌ریز، لارستان و آباده هستند و برگزاری آزمون کتبی بر عهده مسئولین اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها