خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به موافقت مسئولین با احداث راه‌آهن اسدآباد اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر آقای نوبخت به دیار سیدجمال توانستیم موافقت وی را برای این مهم کسب کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۳۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

اختصاص بودجه برای احداث راه‌آهن در دیارسیدجمالاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: جزییات بودجه سال 97 دیار سیدجمال در شورای برنامه‌ریزی استان و تحت شاخص‌ها و توسعه شهرستان تدوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصلاح مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان از برجسته‌ترین مطالب مطروحه ما در بودجه سال آینده است که اصلاح و تعریض مسیرهایی همچون اسدآباد به سنقر و اسدآباد به قروه را شامل می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو مسیر مذکور دارای ردیف بودجه هستند، عنوان کرد: هرساله مبلغی بودجه بـه مسیراسدآباد سنقر اختصاص می‌یابد و این کار تا زمان اتمام پروژه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: دانشکده پزشکی اسدآباد در سال بعد دارای بودجه تقریبی 30 میلیارد تومانی است که با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم 2.5میلیارد تومان نیز به این مبلغ اضافه کنیم.

رنجبرزاده گفت: استارت اولیه احداث دانشکده بهداشت نیز در اسدآباد زده شده و موضوع ساخت این مکان در بودجه سال بعد گنجانده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موافقت مسئولین با احداث راه‌آهن اسدآباد اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر آقای نوبخت به دیار سیدجمال توانستیم موافقت وی را برای این مهم کسب کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این راه‌آهن از مسیرهایی مانند تهران، سنندج، همدان،اسدآباد و کرمانشاه عبور می‌کند گفت: برای این اتفاق طی یک سال گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفت و در نهایت توانستیم این خبر خوش را به سمع مردم برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: بودجه کلی این پروژه مبلغی افزون بر 650 میلیارد تومان است که برای مرحله اول در سال 97، 17 میلیارد تومان بودجه منظور شده است.

رنجبرزاده همچنین ضمن تاکید بر توسعه و آبادنی روستاها گفت: در بحث بهسازی روستاها نیز گام‌های خوبی برداشته‌ایم که اختصاص 2.5 میلیارد تومان برای این منظور از اقدامات انجام شده بوده است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از زیبایی و مبلمان شهری افزود: از شهرداری انتظار داریم با توجه بیشتر به این موضوع فضایی بهتر را برای همشهریان فراهم کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبلغ 4.5 میلیارد تومان بـه کارهای ویژه شهرستان همچون زیباسازی، آرامش روانی و موارد مهم دیگر اختصاص داده‌ایم، بیان داشت: انجام اینگونه اقدامات برای رضایت آحاد جامعه ضروری اسـت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات