خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: نزدیک به ۷۰ درصد موقفات استان دارای سند رسمی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۳۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی در کارگروه اوقاف و ثبت اسناد، ضمن قدردانی از زحمات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: در نخستین جلسه این اداره کل با مدیرکل وقت اداره ثبت اسناد استان در سال ۸۷، بر سند دار شدن موقفات استان تأکید شد که در این جلسه پیش بینی می شد این امر تا ۲۵ سال دیگر محقق نشود.

وی افزود: اما با تلاش دوستان در اداره کل اسناد و املاک در عرض کمتر از شش سال گذشته اقدامات جهادی در استان صورت گرفته که این هجمه از اقدامات در طول زمانی کم قابل تقدیر است.

حجت الاسلام مصائبی از سند دار شدن نزدیک به ۷۰ درصد موقوفات استان خبر داد و گفت: در برخی از شهرستان ها بالای ۹۰ درصد موقفات سنددار شدن که این مهم، نشان دهنده کارهای بزرگ در اداره کل اسناد و املاک استان است که همکاری خوبی با اوقاف و امور خیریه استان داشتند.

وی همچنین ادامه داد: با ادامه این روند، امیدواریم سال آینده جشن اتمام سند دار شدن موقفات در آذربایجان شرقی گرفته شود تا با این جشن، پرونده سند دار املاک موقفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بسته شود چرا که با وجود سند دار شدن این املاک برخی مسائل حقوقی کاهش پیدا می کند.

 

ارسال نظرات