همزمان با سالروز شهادت «سید محمدعلی سبط احمدی» از شهدای شهرستان ساوه جمعی از دوستان دوران دانش‌آموزی و هنرمندان ساوجی با حضور بر مزار شهید ضمن عطرافشانی و گلباران مزار بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از ساوه؛ همزمان با سالروز شهادت «سید محمدعلی سبط احمدی» از شهدای شهرستان ساوه جمعی از دوستان دوران دانش‌آموزی و هنرمندان ساوجی با حضور بر مزار شهید ضمن عطرافشانی و گلباران مزار بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

سید حسین سبط احمد پدر این شهید والامقام در جمع دوستان شهید به بیان خاطراتی از ویژگی‌های شهید پرداخت و گفت: «محمدعلی» به نماز اول وقت اعتقاد خاصی داشت و همیشه نماز اول وقت را سرلوحه کار خود کرده بود.

وی افزود: رشادت و دلیر مردان این مرز بوم بودند که اسلام را جاودانه کردند. این جوانان و نوجوانان بودند که در ۸ سال دفاع مقدس بر ابر قدرت های جهان ایستادند و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

این پدر شهید تصریح کرد: من و «محمدعلی» هر دو در یک گردان بودیم، خاطرم هست که شب عملیات برای اینکه تنها یکی از ما اجازه داشت در عملیات شرکت داشته باشد برای اینکه من بمانم یا «محمدعلی» استخاره کردیم، استخاره من بد آمد ولی برای فرزند خوب، ان شب وقتی نگاه کردم دیدم محمد علی در نماز شب آن چنان «الهی العفو» می گفت که زمین را به لرزه افتاده بود آنجا بودم که احساس کردم شهادت نصیبش خواهد ش.

دوستان و همرزمان شهید نیز با بیان خاطراتی از شهید نام و یاد وی را گرامی داشتند. و باتوجه به اینکه شهید «سید محمدعلی سبط احمدی» یکی از دانش‌آموزان توانمند تئاتر مدرسه بوده است دوسستانش به احترام این شهید نام گروه تئاتر خود را به نام وی مزین کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات