مسئول مرکز خانواده سپاه قدس گیلان:

همایش "زندگی به سبک شهدا" در رشت برگزار شد

معصومه پرسا گفت: هم‌زمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) همایش "زندگی به سبک شهدا" ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۸۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، همایش "زندگی به سبک شهدا" ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان سپاه قدس گیلان صبح امروز در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان در رشت برگزار شد.

مسئول مرکز خانواده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه خانواده شهدا هموار زینت‌ بخش جامعه اسلامی هستند اظهار داشت: به تأسی از شهدا باید تلاش کنیم تا سبک زندگی اسلامی را در جامعه محقق شود.

معصومه پرسا با بیان اینکه مرکز خانواده سپاه قدس گیلان به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌‌البنین(س) مراسم ویژه‌ای را تدارک دیده است تاکید کرد: زندگی به سبک شهدا الگویی بی‌نقص و عاملی برای رسیدن به‌ سعادت اخروی است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج و توجه به سبک زندگی اسلامی همواره از سوی مقام معظم رهبری سفارش شده خاطرنشان کرد: خانواده‌ها همواره باید در شرایط کنونی توجه ویژه‌ای به سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

پرسا با تاکید بر اینکه متاسفانه سبک زندگی جامعه امروز با سبک زندگی شهدا تفاوت دارد بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره می‌فرمایند که نقش خانواده در شکل‌گیری تمدن اسلامی حائز اهمیت است.

مسئول مرکز خانواده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جامعه اسلامی نیازمند، رفتار، اخلاق و نوع مدیریت اسلامی است تصریح کرد: اگر سبک زندگی اسلامی در جامعه محقق شود به طور حتم آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

در پایان این مراسم از 30 خانواده شهید استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار