خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب ما یک انقلاب اسلامی، عاشورایی و کربلایی است/ امروز به برکت خون شهدا در تمام دنیا آمریکا را محدود کرده‌ایم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما صحنه عاشورا است و مردم یکپارچه برای ایفای نقش دینی خود همواره حاضر و در صحنه هستند چراکه انقلاب ما یک انقلاب اسلامی، عاشورایی و کربلایی است.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۵۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

انقلاب ما یک انقلاب اسلامی، عاشورایی و کربلایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حاج بابایی امشب در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام و منزلت مادران و همسران شهدا با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)  به عظمت و ویژگی این بانوی بزرگوار اشاره و اظهار کرد: این بانوی مکرم به عنوان یکی از مادران ایثارگر تاریخ اسلام است که هرآنچه داشت صادقانه در طبق اخلاص گذاشت و از امام و دین خود دفاع کرد.

وی با پسندیده دانستن برگزاری این مراسم‌ها از آن به عنوان فرصتی در راستای تداعی و تبیین ایثارگری‌های همسران و مادران شهدا یاد کرد و افزود: حضرت ام البنین(س) فرزندان خود را در راه پیروزی و سربلندی دین قربانی کرد تا امام بر جامعه حاکم باشد و به این کار خود نیز افتخار کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  قبل از انقلاب درک ایثارگری حضرت ام البنین(س) سخت و دشوار بود، گفت: قبل از انقلاب درک اینکه چگونه این بانوی بزرگوار فرندان خود را در راه اسلام  قربانی کرد بسیار سخت و جزء معجزات تاریخ بود.

وی ابراز داشت: در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس وجود مادران ایثارگری همچون حضرت ام البنین(س) به اثبات رسید.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ثابت کرد که در کشور تا چه اندازه ام البنین‌ها وجود دارد، افزود: انقلاب ما صحنه عاشورا است و مردم یکپارچه برای ایفای نقش دینی خود همواره حاضر و در صحنه هستند چراکه انقلاب ما یک انقلاب اسلامی، عاشورایی و کربلایی است.

وی با اشاره به اینکه حضرت ام البنین(س) مصائب و سختی‌های فراوانی را تحمل کرد تا در امتحان الهی پیروز شود، گفت: خداوند انسان‌ها را برای آزمایش خلق کرده به طوری که انسان‌ها با پیروزی در امتحان‌های الهی به مراتب و جایگاه والا می‌رسند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خداوند متعال قرآن را به عنوان کتاب هدایت انسان‌ها  نازل کرد، افزود: همه تجلی خداوند در هستی، خلق انسان و کتاب قرآن است و خداوند انسان و قرآن را به گونه ای خلق کرده که این قرآن نسخه شفاء بخش انسان باشد.

* انقلاب اسلامی ایران یک آزمایشگاه بزرگ بود

وی ادامه داد: امتحان و آزمایش الهی برای تمام انسان‌ها بدون استثناء قطعی است و همه انسان‌ها مورد امتحان و آزمایش الهی قرار می‌گیرند، مرگ و زندگی برای آزمایش است و خداوند به هیچ انسانی بدون آزمایش چیزی اعطاء نمی کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آزمایش انسان‌ها جزء سنت لایتغیر الهی است، یادآور شد: چون کار خدا بر اساس علم 100 درصد است در آن پارتی بازی وجود ندارد و هر اندازه انسانی آزمایش دهد و در ان پیروز شود آزمایش‌های بعدی سخت‌تر است که برای پیامبران نیز این چنین بوده است.

وی تصریح کرد: واقعه عاشورا بزرگ‌ترین آزمایش الهی در طول تاریخ است که همگان در آن مورد آزمایش قرار گرفتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران نیز یک آزمایشگاه بزرگ بود و از اوایل انقلاب تاکنون تمام اتفاقات که لازم است برای انقلاب بیافتد، افتاده و همان طور که در روز عاشورا همه نوع آزمایش الهی از انسان‌ها به عمل آمد در انقلاب نیز این چنین شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون همواره محضر آزمایشگاه الهی بوده است، تاکید کرد: در این انقلاب در مقطعی جنگ هشت ساله دفاع مقدس و در مقطعی  تحریم‌ها، فتنه‌ها، راهپیمایی‌ها و... وجود داشته که همگی امتحان است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه خداوند هیچ اجباری برای شهید «حججی» شدن افراد و یا دزد و مفسد و قاتل شدن آنها ندارد گفت: ویژگی آزمایش نیز همین است.

وی اضافه کرد: در قرآنی که خداوند برای آزمایش انسان‌ها خلق کرده در هیچ جای آن پیدا نمی شود که یک رهبری  وجود داشته باشد که همه مردم را بدون استثناء مؤمن و انسان درستکار بکند،  پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) اشرف مخلوقات و نور هستند اما آیا در زمان پیامبر(ص)، همه مردم مومن و درستکار بودند؟ کسانی که سر امام حسین(ع) را بریدند در زمان پیامبر(ص) جزء رجال پیامبر(ص) بودند.

* انقلاب اسلامی امروز به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و جهان است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر آزمایش و امتحانی که سخت‌تر باشد درجه و امتیاز آن بالاتر است، عنوان کرد: در جامعه برخی افراد نسبت به دستاوردهای انقلاب احساس نارضایتی دارند و می‌گویند این چه انقلاب و نظامی است و خود را از صحنه کنار می‌کشند که آزمایش این افراد در همین جا است.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب حسینی است، خاطرنشان کرد: همه افراد کشور و نظام آزمایش می‌شوند وهرچه در مسیر حرکت انقلاب به جلو می‌رویم آزمایش‌ها سخت‌تر می‌شود و در زمان پیامبر(ص) نیز این چنین بوده به طوری که ایشان در ابتدای رسالت با ابوجهل و در انتها با کسانی وارد جنگ شد که در همه سال‌ها در کنار پیامبر(ص) بودند.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: در کنار امام مهم نیست چه کسی باشد، هرکسی در جامعه در جلوی امام جامعه بایستد باید در مقابل آن ایستاد.

وی با بیان اینکه در جامعه عده‌ای ادعا می‌کنند که انقلابی که پیروز شد به هیچ جایی نرسیده و دستاوردی نداشته است، گفت : باید به آنها گفت امام حسین(ع) که به شهادت رسید حرارتی ایجاد کرد که در طول تاریخ قلب‌های انسان‌های مومن پر حرارت عاشق امام حسین(ع) شد و پشت سر ایشان نیز حرکت می‌کنند  و حرکت حرارت افزای این انقلاب امروز نیز این کار را کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایطی  در عراق  کل عتبات  تحت پوشش کسانی بودند که با خود این امام(ع) مخالف بودند و همه در حسرت زیارت کربلا بودند و امروز به برکت خون شهیدان 20 میلیون نفر به صورت پیاد ه به زیارت کربلا می‌روند  که در زمان امام حسین(ع) و هیچ جای تاریخ  این چنین نبوده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان ایجاد و امروز به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و جهان است، ادامه داد: تمام دشمنان انقلاب و اسلام به این جمع بندی رسیدند که  امروز ما توانستیم  به برکت خون شهیدان و کربلا، در تمام دنیا آمریکا را محدود کنیم.

حاجی‌بابایی با تبیین دستاوردهای انقلاب با بیان اینکه در جامعه هر مسئولی که تنها به دنبال معیشت زندگی خود باشد، بیچاره و خیانتکار است، عنوان کرد: این انقلاب برای این نیست تا کسی که مسئول می‌شود به دنبال منافع و معیشت زندگی خویش باشد، چراکه خیانتی بالاتر از این نیست و اگر کسی این چنین کند خودش را بیچاره کرده است.

* اگر مسئولین جامعه تنها به فکر منافع خود باشند نامردترین هستند

وی اضافه کرد: این انقلاب، انقلاب عجیبی است و اگر کسی بخواهد از این انقلاب سوء استفاده کند تا خود را به بالاترین نقطه برساند از همان نقطه بالا محکم به زمین خواهد خورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولین جامعه در هر جایگاهی تنها به فکر منافع خود باشند نامردترین هستند.

وی تاکید کرد: کسی که میلیاردها پول می‌گیرد شرمی بالاتر از این نیست که 80 میلیون نفر او را دزد می‌نامند و نتواند به واسطه آن در بین مردم حضور یابد؛ بنابراین ثروتمند کسی است که به دنبال خدمت کردن به مردم باشد و 80 میلیون نفر برای او دعای خیر داشته باشند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در کشور هم انسان‌های صادق، پاک، ولایی و مومن در جایگاه مسئولیتی خدمت می‌کنند و هم انسان‌های خودباخته و نادرست در رده‌های مسئولیتی قرار دارند، گفت: این اتفاق است و نمی‌توانیم غیر از این را بیان کنیم و با کسی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه در جامعه عده‌ای بر این تاکید دارند که امام باید وارد صحنه شود و مسئولی که وظیفه‌اش را انجام نمی دهد برکنار کند، افزود: وقتی کسی رأی آورده و در جایگاهی نشسته، تا رأی و مهلت قانونی او تمام نشود نمی‌توان کاری کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گاهی افرادی این چنین می گویند که چرا حکومت با دزدان مملکت برخورد نمی‌کند؟ باید گفت این دزدان گردن کلفت هستند و شدیداً پشتیبانی و حمایت می‌شوند و همان طور که در قرآن آمده شیطان لشکر، سرلشکر، فرمانده لشکر، فرمانده گردان، فرمانده تیپ و لشکرهای گوناگون دارد و از زمین و هوا حمله می کنند.

وی افزود: این شیطان‌ها و دزدان از آن شیطان‌ها و دزدان کوچکی نیستند که به راحتی آنها را برکنار کرد چراکه از آنها پشتیبانی می‌شود.

* اشتغال بزرگ‌ترین مشکل مردم ایران

حاجی‌بابایی تصریح کرد: گاهی ما در مجلس می‌خواهیم مورد حقی را مصوب کنیم اما آنچنان فضاسازی می‌کنند که حتی انسان‌های پاک، سالم و متدین ذهنشان به سوی دیگر می‌رود و به آنها می‌فهمانند که تفکرات و موضوعاتی نابحقی که عنوان می‌کنند  صحیح است و به سبب فشار و تبلیغات  برایشان این چنین اثبات می کنند که  دو دوتا پنج می‌شود.

وی با اشاره به بیانات امام بیدارترین با شرافت‌ترین و با حیثیت ترین مردم را ملت امروز ایران دانست و یادآور شد: چرا حضرت علی (ع) را با آن همه عظمت توانستند کافر بشمارند اما امروز ذره‌ای و قطره‌ای نمی‌توانند از این کارها در مورد رهبر انقلاب انجام دهند؛ که البته برای این امر بسیار در تلاش هستند اما مردم فهیم و بصیر در مقابل آن ایستادگی می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مردم شرافتمند ایران تمام سختی‌ها را تحمل و ناجوانمردی‌ها را مشاهده و نامردی‌ها را نظاره می‎کنند و با وجود تمام مشکلات  به خاطر اسلام، قرآن، کشور، دین و نظام همواره جانانه ایستادگی می‌کنند و جلوی کار را می‌گیرند  که این  یک عظمت  و شرافت برای ملت ایران است که به دلیل آزمایش الهی است.

وی اشتغال را بزرگ‌ترین مشکل مردم ایران دانست و یادآور شد: از امروز تا روز محشر هم انسان دزد و هم انسان مومن و متدین وجود خواهد داشت و در طول تاریخ نیز به همین صورت بوده اما نباید سر سوزنی در مقابل افرادی که در جامعه دزدی می کنند کوتاه آمد و باید با فساد و دزدی مبارزه و در مقابل آن ایستادگی کرد که در این راه قطعا خداوند کمک خواهد کرد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه باید همه تلاش مسئولین و انسان های پاک سالم و صادق برای خدمت به مردم باشد، گفت: اگر مردم بر بعضی رفتارها اشکال می‌گیرند، اشکال و اعتراض آنها به‌جا است و مردم حق دارند از نماینده، استاندار، وزیر و رئیس جمهور و... نقد کنند.

وی با اشاره به اینکه آینده انقلاب آینده‌ای بسیار روشن و دستگاه آزمایش است، افزود: در مسیر حرکت انقلاب  در وسط راه برخی سقوط می‌کنند، برخی تنها جیبشان پر می ‌شود  اما این انقلاب در مسیرش حرکت خواهد کرد تا به دست صاحب اصلی آن برسد چراکه این انقلاب عاشورایی است که اقتخار بزرگی بوده و باید قدر و منزلت آن را دانست و ارج نهاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات