خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم:

ما با هوشیاری و بصیرت اهداف دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم

معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: دشمنان باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند و ما با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم اهداف دشمنان را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۴۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

ما با هوشیاری و بصیرت اهداف دشمنان را نقش بر آب می‌کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، اکبر بختیاری در یادواره 58 شهید شهر مهاجران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در شرایط سخت تکلیف را برعهده گرفتند و به آن عمل کردند که وظیفه امروز ما  زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی ادامه داد: دشمنان باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند و ما با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم اهداف دشمنان را نقش بر آب کنیم. 

این راوی دفاع مقدس ابراز داشت: امروزه مشکلاتی وجود دارد اعم از اقتصادی و اجتماعی و باید پرسید چرا چنین اتفاقانی افتاده چرا باید مردم یا  بیکار باشند و بعضی از جوانان به دنبال اعتیاد بروند؟ این حاصل تفکر انسان‌هایی است که دل در گرو کدخدا دارند.

وی با اشاره به اینکه شهر مهاجران در زمان دفاع مقدس پیشتاز در اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل بود، گفت: جوانان این شهر باید بدانند که پیشینه روشنی داشتند و این مسیر روشن را با الگوگیری از شهدای این شهر ادامه دهند.

بختیاری با اشاره به اینکه دشمنان به فکر صدمه زدن به انقلاب هستند، گفت:هر جا ما شکست خوردیم حاصل تفکر غرب زدگی بوده است و هر جا پیشرفت کردیم تفکری بوده که دنباله راه ولایت رفتیم.

وی افزود: ما در این مملکت کسانی داشتیم که مانند حر بودند من از مردان غیرتمندی صحبت می‌کنم که کردستان با نام آنها امنیت پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار