خبرهای داغ:
استاندار سمنان،

۸۶ درصد مصرف آب استان در زمینه کشاورزی است/در راستای توسعه فرودگاه و مرز هوایی و منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود پیگیری می کنیم

استاندار سمنان گفت:۸۶ درصد مصرف آب استان در زمینه کشاورزی است/در راستای توسعه فرودگاه و مرز هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیگیری می کنیم
کد خبر: ۸۹۹۴۹۴۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، چاووشی استاندار سمنان در مرایم گزارس عملکرد نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تالار شقایق های دانشگله صنعتی اظهار کرد: ما همه اهل یک قبیله ایم و همه عاشق و دلداده اهل بیت علیهم السلام هستبم.
وی افزود: شناخت قبلی از دکتر حسینی ؛ نماینده شاهرود نداشتم اما در همین مدت کوتاه شهادت می دهم که ایشان فردی است پر تلاش که برای رفع مشکلات مردم دغدغه داشته و دلسوزانه تلاش می نماید.
چاووشی خاطر نشان کرد: من به شما وعده ای نمی دهم که نتوانم عمل نمایم اما تلاش خواهم کرد تا در رفع مشکلات مردم استان و این دو شهرستان تلاش نمایم.‌
وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی شاهرود بحث مهم و اقدامی ارزشمند است که تا حصول نتیجه نهایی آن تلاش خواهیم کرد.‌
استاندار سمنان بیان کرد: توسعه فرودگاه مردم ساز شاهرود از دیگر برنامه های استان است و تلاش خواهیم کرد تا این مهم محقق گردد.
وی ادامه داد: تعیین مرز هوایی شاهرود در دستور کار دولت است و امیدوارم بزودی این درخواست نیز به نتیجه برسد.‌
چاووشی تاکید کرد:برای ایجاد اشتغال روستایی تلاش خواهیم کرد، ۳۷% از اعتبارات و تسهیلات روستایی استان برای شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: مصرف آب در کشور ما حدودا ۳ برابر کشور چین است؛ باید برای تغییر و بهینه سازی الگوی مصرف تلاش نماییم.
استاندار سمنان گفت: ۸۶% از مصرف آب استان در زمینه کشاورزی است؛ امروز آبیاری فلّه ای جوابگو نخواهد بود ؛ باید برای مکانیزه نمودن کشاورزی و استفاده از آبیاری تحت فشار کوشش نماییم چرا که بحران کم آبی و بی آبی در کمین ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها