فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: با توجه به هدایت‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری ما در سپاه و بسیج جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب وظیفه زمینه‌سازی و ظرفیت‌سازی داریم.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۱۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در ششمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج خراسان رضوی در مرکز آموزش امام رضا (ع)  اظهار داشت: با توجه به هدایت‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری ما در سپاه و بسیج وظیفه زمینه‌سازی و ظرفیت‌سازی داریم.
 
وی افزود: ما وظیفه‌ داریم این زمینه‌ها را برای حضور نخبگان فراهم کنیم تا زمینه برای کسب ایده و نظرات مردمی و نخبگانی برای پیشبرد اهداف انقلاب مهیا شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود:  این زمینه سازی‌ها اقتضائاتی دارد و در شرایط فعلی مقابله  در برابر استکبار جهانی و مشکلات داخلی داریم بنابراین از هیچ موضوعی چه مبنایی و چه کوتاه‌مدت نمی‌توان غفلت کرد.

وی مردم را اساس تحکیم و ماندگاری نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: مردم  در صحنه‌های مختلف در بالندگی و رشد نظام و انقلاب اسلامی مشارکت دارند بنابراین در سپاه و بسیج به عنوان خدمت‌گزاران مردم در تمام این مراحل وظایفی داریم.

سردار نظری تاکید کرد: در موضوع تربیت برای چنین زمینه‌سازی‌ها نیازمند یک حرکت‌دهندگی و جهت‌دهی با الگوسازی هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: در این زمینه 30 هزار حلقه صالحین در استان خراسان رضوی ایجاد کردیم اما نتوانستیم آنها را مدیریت کنیم که در مسیر خود قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نظر دارد با هدف مهاجرت معکوس روستائیان و تثیبت و ماندگاری آنان کار هدایت را بر عهده دارد ولی انجام این امر در سطح گسترده امکان‌پذیر نیست اما می‌توان الگوسازی کرد.

سردار نظری در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر و ناامنی‌های اخیر گفت: دشمن می‌خواهد مشهد را از نظر فرهنگی و امنیتی برهم زند از این رو باید زمینه حضور مردم در عرصه های مختلف را هموار کنیم تا باعث خنثی شدن نقشه های آن ها شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها