رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از رقابت ۱۳۱ قرآن‌آموز این شهرستان در آزمون سراسری قرآن خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۱۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان گفت: این آزمون همزمان با سایر نقاط کشور صبح امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون تعداد ۱۳۱ نفر قرآن‌آموز در سطوح مختلف و در رشته های حفظ و مفاهیم قرآن کریم و... به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه تصریح کرد: تعداد ۳۹ نفر در رشته حفظ ۱۰جزء، ۱۸ نفر در حفظ ۱۵ جزء، ۲۲ نفر در حفظ ۵جزء، ۱۵ نفر در حفظ ۳ جزء، ۱۰ نفر در حفظ ۲ جزء، ۵ نفر در حفظ کل قرآن و مابقی در رشته های حفظ جزء ۳۰، جزء اول، جزء سی و اول، سوره های منتخب واقعه و ملک، ترجمه و مفاهیم، و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه در این دوره از آزمون شرکت کرده بودند.

جوانمرد ادامه داد: ظرفیت قرآنی در شهرستان زرندیه بسیار مطلوب بوده و هماهنگی و تعامل نهادهای مختلف در برگزاری برنامه های قرآنی به ویژه این آزمون عالی بوده است.

وی با اشاره به همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه و دیگر نهادها و موسسات در برگزاری این آزمون، پیشرفت در فضای قرآنی را نیازمند همدلی، وفاق ویک عزم ملی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات