فرماندار درگز:

شرکت مسئولان در اردوهای راهیان نور سبب افزایش عملکرد آن‌ها می‌شود

فرماندار درگز گفت: اردو‌های راهیان نور طرح بسیار زیبا و مبارکی است، چراکه آشنایی مردم و به خصوص مسئولان با طرز فکر و نحوه عملکرد شهدا، کمک بسیار زیادی به اداره کشور کرده و باعث افزایش عملکرد آن‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۶۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد حسن فرهادی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امور تربیتی اظهار کرد: امور تربیتی اثرات حیرت آوری را بر روی جامعه گذاشت و انقلاب و نظام را بیمه کرد.

وی در ادامه سخنان خود تبیین کرد: کار فرهنگی یکی از ملزومات حفظ و حراست از استقلال و فرهنگ آزادگی و پاسداری از ارزش‌ها بوده و اردو‌های راهیان نور، از جمله مصادیق تمام و کمال کار فرهنگی هستند.

فرماندار درگز عنوان کرد: رزمندگان ما با حضور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، فرهنگ استقامت را به جامعه تزریق کردند؛ در هشت سال دفاع مقدس خون‌های بسیار با ارزشی به پای استقلال این مملکت ریخته شد و ما وظیفه داریم این افراد را که سمبل‌های آزادی خواهی هستند به نسل جدید معرفی کنیم.

فرهادی گفت: امروز وقتی فرزند ما از نزدیک محل شهادت شهید چمران و هزاران شهید به خونه غلتیده را ببیند، وقتی بداند برای حفظ استقلال این مملکت چه اقدامات و دلاوری‌هایی انجام شده مطمئنا در رفتار و شیوه زندگی او تغییرات بسیار مطلوبی ایجاد خواهد شد.

وی تبیین کرد: اردو‌های راهیان نور طرح بسیار زیبا و مبارکی است، چراکه آشنایی مردم و به خصوص مسئولان با طرز فکر و نحوه عملکرد شهدا کمک بسیار زیادی به اداره کشور کرده و باعث افزایش عملکرد آن‌ها خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار