مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود خبر داد

اعزام بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود از اعزام بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۱۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهیار یونس‌آبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروندکنار، طلاییه، فکه، خرمشهر و یادمان‌های اهواز بازدید به عمل خواهند آورد.
وی بیان داشت: آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز از اهداف راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌های آفریده‌شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای همه نسل‌ها از دیگر اهداف این برنامه معنوی است.
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود با بیان اینکه اجرای برنامه فرهنگی، ارزشی راهیان نور برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام‌نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گران‌قدر بوده است، سرزمین دفاع مقدس را مرز پیوند کربلای خمینی با نینوای حسینی دانست و تصریح کرد: یک از اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی، سازندگی است.
یونس‌آبادی آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز از اهداف راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌های آفریده‌شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای همه نسل‌ها از دیگر اهداف این برنامه معنوی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار