خبرهای داغ:
دبیر کل حزب تنظیم مستقبل العداله یمن کشتار مردم مظلوم این کشور توسط آل سعود را دارای ریشه و هدف عقیدتی دانست، گفت: هدف اصلی آل سعود جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۱۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سیدحسن علی العماد شامگاه چهارشنبه در یادواره شهیدان مهندس شهرستان کاشان و پاسداشت شهدای مقاومت اسلامی تاکید کرد: برخلاف ادعای برخی رسانه ها هدف آل سعود با پشتیبانی آمریکا در نسل کشی یمن به علت نفت و باب المندق نیست بلکه مقابله با صادر کردن انقلاب اسلامی است.
وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان سپری برای تمام مسلمانان در جهان یاد کرد و گفت: ایران حامی مستضعفان و مسلمانان در جهان است و همه مردم باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند.
وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حتی میلیونها نفر مسلمان در جهان شناخت کافی نسبت به امامان معصوم و اهل بیت (ع) نداشتند و انقلاب اسلامی باعث معرفی اهل بیت (ع) به آنان شد.
دبیر کل حزب تنظیم مستقبل العداله یمن افزود: دشمنان اسلام پایگاه اهل بیت علیه السلام را بهتر از مسلمانان شناخته اند به همین علت در یمن قتل عام انجام می دهند تا از مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) جلوگیری کنند.
وی با اشاره به فاجعه بوجود آمده در یمن توسط آل سعود، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان ملل یک میلیون نفر در یمن به بیماری وبا مبتلا شده اند، روزانه پنج کودک در این کشور می میرد و 60 درصد از بیمارستانها تخریب و ویران شده است.
دبیر کل حزب تنظیم مستقبل العداله یمن یادآوری کرد: امروز مردم این کشور نه تنها در بعد نظامی بلکه در بعد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه ای با آل سعود و استکبار جهانی در حال جنگ هستند و رسانه ها باید با به تصویر کشیدن گرسنگی و قتل عام و کشتار کودکان یمنی، مظلومیت آنها را به جهانیان نشان دهند.
یادواره 44 شهید مهندس شهرستان کاشان و پاسداشت شهدای مقاومت اسلامی با حضور قشرهای مردم، خانواده معظم شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد.
شهرستان کاشان یک هزار و 700 شهید تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها