یک ربع قرن تلاش فعالان کانون های فرهنگی مساجد در جنگ نرم جای قدردانی دارد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ظرفیت کانون های مساجد را با محوریت حضور جوانان و نوجوانان در یک ربع قرن تلاش مهم خواند و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جنگ نرم پیشگام هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۷۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در نشست با حضور حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده در دفتر جلسات دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد بر همراهی رسانه ها در پوشش فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.

 یک ربع قرن تلاش فعالان کانون های فرهنگی مساجد در جنگ نرم جای قدردانی دارد

این کارشناس ارشد رسانه با نظر بر اهمیت جایگاه شبکه تشکیلاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: ظرفیت بسیار بالایی در سطح کانون های فرهنگی مساجد وجود دارد که مهمترین آنان حضور پرشور جوانان و نوجوانان است.

نوروزی با در نظر گرفتن این مطلب که کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از موثرترین پایگاه های مقابله در جنگ نرم با دشمن هستند، توضیح داد: فعالان کانون های مساجد به واسطه آگاهی و بینشی که به واسطه حضور در مساجد و فعالیت های فرهنگی دارند در زمینه جنگ نرم بسیار خوب عمل کرده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و یک ربع قرن تلاش آنان، بیان کرد: محوریت فعالیت کانون های فرهنگی هنری « مسجد» است که با همراهی پایگاه های بسیج در احیاء و بالندگی مساجد اثر گذار است.

وی توضیح داد: سازمان بسیج رسانه استان البرز با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند گرامی ایشان حضرت امام خمینی(ره) که مقاربت با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد دارد با دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در خصوص گرامیداشت این روز همکاری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها