فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: ۴۷ نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان در قالب یک اتوبوس، به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۵۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش  سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، صبح امروز اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی اصلاندوز  با بدرقه امام جمعه اصلاندوز، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری، رییس آموزش و پرورش، مسئولین، مدیران و معلمان از هنرستان علم و صنعت اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

"حسین حسین زاده" فرمانده ناحیه عشایری استان در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور اصلاندوز گفت: این کاروان شامل ۴۷ نفر از دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان های منطقه است که به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی اروندرود، شلمچه، هویزه و طلائیه بازدید کرده و با ایثارگری رزمندگان اسلام آشنا خواهند شد.

 

وی افزود: این کاروان با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی آنان را در طول بازدید همراهی می کنند.

 

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم بویژه جوانان دارد، افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

 

گفتنی است، "حجت الاسلام والمسلمین حسین اکبری" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در سخنان جداگانه ای به اهمیت و جایگاه اردوهای راهیان نور و اهداف آن اشاره کردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات