خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهید مدنی آذربایجان شرقی:
فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهید مدنی آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می کند و تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۳۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

صادق بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی است.

وی اضافه کرد: نسل جوان امروز با دیدن رشادت‌های نسل جوان دیروز برایش هویت ایجاد شده و به تاریخ همراه با موفقیت خویش می نازد و در مقابل جریان های نا امید کننده مقاوم می شود.

بهروزی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در صحنه غیرت ملی و دینی خوش درخشیدند و قهرمانان تاریخی ایران شدند که سفرهای راهیان نور موجب شده است تا از این لحاظ از قهرمانان این دوران تجلیل شود.

وی در ادامه افزود: کاروان راهیان نور بسیج کارمندی شهید مدنی در قالب سه دستگاه اتوبوس، روز جمعه به منظور زیارت یادمان های شهدا عازم سرزمین های نور خواهند شد.

بهروزی ادامه داد: این زائران با حضورشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می گذارند و تجدید پیمانی دوباره با شهدا می بندند.

ارسال نظرات