خبرهای داغ:
معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی در همدان خبر داد

ثبت نام دوره کشوری تربیت مربی جوان و نوجوان در همدان

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی در همدان از ثبت‌نام و برگزاری دوره کشوری تربیت مربی جوان و نوجوان خبر داد و گفت: این دوره با هدف مهارت‌افزایی و توانمند‌سازهای تربیتی مربیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۲۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

ثبت نام دوره کشوری تربیت مربی جوان و نوجوان در همدانرضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دوره کشوری تربیت مربی جوان و نوجوان در اردیبهشت ماه سال 97 اظهار داشت: زمان ثبت نام اینترنتی این دوره از 6 تا 12 اسفند ماه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اسامی افراد پذیرفته شده برای مصاحبه مجازی  15اسفند ماه اعلام می‌شود، گفت: این مصاحبه از 15 تا 25 اسفند ماه انجام می‌شود و نتایج پذیرفته‌شدگان نیز  27اسفند ماه سال جاری اعلام می‌شود.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی در همدان عنوان کرد: ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان نیز  28 اسفند ماه سال 96 تا 10 فروردین ماه سال 97 صورت می‌گیرد و برگزاری دوره حضوری در فروردین و اردیبهشت  ماه سال 97 است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد: ارتقا سطح فکری، معرفتی، تحلیل و دانش فرهنگی و تربیتی مربیان فعال در حوزه نوجوان و جوان در راستای مهارت‌افزایی و توانمند‌سازهای تربیتی از اهداف برگزاری این دوره است.

مرتضایی به شرایط شرکت‌کنندگان اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان  بین 20 تا 35 سال از محصلین مقطع کارشناسی دانشگاه و اتمام سطح یک حوزه می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید دارای حداقل دو سال تجربه کار با مخاطب نوجوان باشند، افزود: ثبت نام اینترنتی از طریق سایت  javanan.org از یکم تا هفتم اسفند ماه به مدت یک هفته انجام شد.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی در همدان با اشاره به شرکت در مصاحبه مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی  تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان پس از بررسی اولیه در صورت داشتن شرایط برای مصاحبه مجازی از طریق تشکل استان به مصاحبه دعوت می‌شوند.

وی عنوان کرد: پس از قبولی در مصاحبه مجازی و ثبت نام قطعی در دوره حضوری هزینه ثبت نام به مبلغ 100 هزار تومان است.

مرتضایی با اشاره به برگزاری دوره با حضور اساتید برجسته تربیتی و به مدت 7 روز در مشهد مقدس ابراز داشت: در پایان دوره نیز به برگزیدگان در آزمون گواهینامه معتبر موسسه جوانان آستان قدس رضوی و نشان خادمیاری حضرت امام رضا)ع) اعطا می‌شود.

وی افزود: همچنین برگزیدگان این دوره به عضویت شبکه مربیان موسسه جوانان آستان قدس رضوی درآمده و برای آنها دوره‌های پشتیبان تعریف می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات