دهمین مجمع بسیج میامی با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئولان پایگاه‌های بسیج، ضابطان، بسیج خواهران، عشایر و روستایی و همچنین بسیج ادارات تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۱۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،دهمین نشست مجمع عمومی بسیج میامی ظهر چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه میامی، بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، بسیج نهادها، عشایر و روستایی، ورزشکاران، ضابطان قرارگاه‌های بسیج و اعضای مجمع عمومی بسیج میامی به میزبانی سپاه ناحیه تشکیل جلسه داد.

تلاش جهاد گونه رمز موفقیت است

فرمانده سپاه ناحیه میامی در این نشست، ضمن بیان اینکه علمی شدن برنامه‌های بسیج و نگاه محلی به موضوعات می‌تواند یکی از راه‌های مطالبه گری برای معیشت مردم باشد، گفت: بسیج به‌مثابه لشگر مخلص خدا همواره در کنار مردم و برای مردم است که خدمتگزاری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار خود می‌داند.

محمدرضا فلاحتی با تأکید بر اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالی حساس در تاریخ معاصر ایران اسلامی است، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان چشم ناپاک دشمنان به دنبال دور ساختن جوانان از ارزش‌های انقلابی است و لذا بصیرت سلاحی عظیم در راستای مقابله با این توطئه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف انقلاب باید تلاشی جهادی داشت و بصیرت افزایی را در بین آحاد مردم گسترش داد چراکه اگر ما بصیرت نداشته باشیم دشمن بدون شک به انقلاب اسلامی و کشورمان ضربه می‌زند.

آرزوی دشمنان به گور می رود

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه دهه سوم انقلاب، مهار کردن پیشبرد انقلاب اسلامی برای دشمنان بود، تأکید کرد: دشمنان با وجود بصیرت مردم، هیچ‌گاه به این هدف نزدیک هم نشدند و قطعاً آن را به گور خواهند برد چراکه امروز ایران اسلامی با گذار از چهلمین سال خود به بلوغ رسیده است.

فلاحتی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن  به دشمنان نشان داد که مردم هنوز پای انقلاب و آرمان های بزرگ آن ایستادند، گفت: مردم همیشه در صحنه ما نشان داده اند که در بزنگاه های حساس تاریخی همیشه در میدان هستند و لذا باید قدردان این حضور بود.

در پایان این مجمع رئیس، نایب رئیس، بازرس اول، بازرس دوم و منشی مجمع انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها