سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با اشاره به برگزاری آزمون قرآن و عترت در این شهرستان گفت: ۱۹۴ نفر در این آزمون حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۱۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،ضا مهدیان  از آمادگی حوزه امتحانی میامی برای برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و تأکید کرد: این آزمون هم‌زمان با کشور صبح پنج‌شنبه، دهم اسفندماه۹۶ به میزبانی فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۹۴ نفر در میامی برای حضور در این آزمون قرآنی باهم به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر به رقابت‌های نهایی کشور معرفی می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون قرآن و عترت در رشته‌های حفظ یک تا ٣٠ جزء، تدبر در قرآن و مفاهیم به رقابت خواهند پرداخت.

مهدیان با بیان اینکه ۱۳۸ ممتحن در آزمون کتبی، سه نفر در آزمون الکترونیکی و مابقی شرکت‌کنندگان در آزمون شفاهی حضور خواهند یافت، بیان کرد: آزمون کتبی قرآن و عترت روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند در دو مرحله برگزار می‌شود همچنین شرکت‌کنندگان در آزمون الکترونیکی روز ۱۲ اسفند و ممتحنان آزمون شفاهی روز ۱۵اسفند باهم به رقابت می‌پردازند تا چهره نفرات برتر شناخته شود.

وی افزود: قرآن به‌عنوان یکی از ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه محسوب می‌شود لذا آزمون عترت و قرآن باهدف تعمیم و تعمیق شناخت ایمان به قرآن در آحاد جامعه و ارتباط با آن در رفتار فردی و اجتماعی اقشار مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها