خبرهای داغ:
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس با تاکید بر انتخاب مدیری دلسوز و کارآمد برای اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گفت: اشکالی که وجود دارد نیروهای قادر و توانمند را از خارج استان می گیریم فکر می کنیم که با پول دادن می شود ارتقاء ایجاد کرد که این نادرست است.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت انتخاب مدیران توانمند برای دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: اعتقاد ندارم مدیر بومی باشد یا نباشد. مدیر باید کارآمد باشد از هرجا می خواهد باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بگوییم چرا کارآمد نیامد؟ چرا کسی نیامد که شاخص ها را ارتقاء دهد؟ گفت: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید این نگاه که چرا بومی نیامد را کنار بگذاریم زیرا این دیدگاه آدرس غلط دادن به مردم است.

وی با اشاره به جایگزینی برخی مدیران همشهری استاندار در مسئولیت های مختلف تصریح کرد: اعتقاد ندارم صرفا رفاقت در انتخاب ها موثر است و استاندار نیز مدیری که قبلا با هم کار کردند و می شناسد را می آورد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس افزود: ما باید از استاندار و مدیران درخواست داشته باشیم که برای تغییر شاخص ها و توسعه استان ما چه کردید نه اینکه چه کسی و از کجا آوردید.

وی با تاکید براینکه باید به جای اینکه دنبال افراد باشیم دنبال شاخص ها را بگیریم گفت: در گذشته شاخص بودجه، ارتقاء و اشتغال ما این بوده و شهرستان به شهرستان مشخص کنیم  که در این دوره با وجود مسئول جدیدی که آمده چقدر شاخص ها تغییر پیدا کرده است.

امیرحسنخانی با تاکید بر انتصاب مدیری دلسوز و کارآمد برای اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان متذکر شد:  اشکالی که وجود دارد نیروهای قادر و توانمند را از خارج استان می گیریم فکر می کنیم که با پول دادن می شود ارتقاء ایجاد کرد که این نادرست است.

وی به فرصت دادن و استفاده از مدیران توانمند داخل استان تاکید کرد و اظهارداشت: زمینه توسعه استان با وجود بهره گیری از نیروی انسانی بومی است که بسیار خوب در استان داریم اما این نیرویی که کارورزی کافی نکرده باید تجربه کافی بدست آورد.

وی تصریح کرد: مدیران بسیار توانمند که به استان ما نمی آیند و مدیری که می آید و در استان ما استاد و ماهر می شود تا دعوت ویزای تهران و مشهد یا شهرهای دیگر به وی می دهند متاسفانه سریع از استان می رود.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: به راحتی نباید  نیروهای خوبمان را از دست دهیم و نیروهای توانمند که مدیریتشان گل کرده خودشان نباید به شهرهای دیگر بروند.

وی با بیان اینکه صرفا شاخص مدیریت توانمند بر بومی بودن نیست ادامه داد: فرهنگ را باید به این شیوه تغییر دهیم. جاهایی که توسعه یافته است اصلا نگاهشان بومی نیست.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها