طراحی 81 هکتار از بافت فرسوده باقرشهر به تصویب رسید

خبرگزاری بسیج: شهردار باقر شهر از طراحی و تصویب ۸۱ هکتار از بافت فرسوده این بخش خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۵۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ مشکلات باقر شهر در جلسه ماهیانه نشست شهردار با مدیران شهرداری  مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به منظور پیگیری امور محوله شهردار به واحدها و اعلام نتایج و بررسی راه حل های آن برگزار شد شهردار باقرشهر گفت : در خصوص بافت فرسوده واحد شهرسازی باید با سرعت بیشتری این مهم را پیگیری نماید و از فرصتی که در برنامه های دولت پیش بینی شده است  نهایت بهره را ببریم.

ناصری پور گفت : با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده ۸۱ هکتار از بافت فرسوده محدوده شهری باقرشهر طراحی و در کمیسیون ماده ۵ استان تهران به تصویب رسیده است و در حال طراحی داخلی این محدوده است که امیدواریم با پیگیری همکاران و مساعدت مسئولین این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شود .

شهردار باقرشهر با اشاره به قانون جدید مجلس در طرح ارزش افزوده اظهار داشت : متاسفانه شهر باقرشهر به علت همجواری با صنایع بزرگ و صنعتی مشکلات  عدیده ای را متحمل می شود اما کمترین سهم از عوارض این صنایع دارد و این موضوع را باید مسولان مرتبط مورد توجه قرار دهند زیرا آسیب هایی که به خاطر آن عوارض پرداخت می شود و بیشترین این آسیب ها بر شهر باقرشهر تاثیر مستقیم دارد  نباید عوارض آن در جای دیگر هزینه شود و این حق مردم باقرشهر است  .

ناصری پور با تاکید بر آماده سازی شهر برای سال جدید در طرح استقبال از بهار گفت : زیباسازی  بصری شهر و رفع معایب خیابان ها و معابر باید با جدیت دنبال شود تا در سال جدید شهروندان شهر را با چهره ای جدید مشاهده کنند تا شهروندان نوروز را با آسایش و آرامش بیشتری سپری کنند .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار