شهردار تبریز در جلسه هم‌اندیشی با مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در مورد بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: پارک‌موزه دفاع مقدس، خارج از بحث‌های عمرانی و شهری، ستاد مهمی برای فرماندهی و بسط فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۱۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، افزود: تمام مسئولان و مدیران اجرایی، در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، وظیفه‌هایی بر عهده دارند؛ در این میان، تعامل هدفمند شهرداری و بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، زیرساخت مهمی برای پیگیری این هدف متعالی به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: پروژه  هم از نظر تقدس و همچنین از نظر نقش موثر در توسعه کاربری عمومی، حایز اهمیت است و همین امر، ضرورت همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی را بیشتر می‌کند.

شهردار تبریز متذکر شد: متاسفانه اقدامات دستگاه‌ها و نهادی اجرایی، در حوزه فرهنگ دفاع‌مقدس، اغلب پراکنده است و آثار فاخر و اساسی، به ندرت در این حوزه دیده می‌شود؛ این در صورتی است که سایر کشورها، هزینه و وقت گسترده‌ای صرف زنده‌نگه‌داشتن تاریخ ایثار و مبارزه جنگ‌های تاریخی خود می‌کنند.

وی یادآور شد: در دوره شورای چهارم، پیگیر پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس بودیم و امروز نیز در مسئولیت اجرایی شهر، تلاش می کنیم تا پروژه را تکمیل کنیم.

سردار جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با تقدیر از شهردار تبریز، خاطرنشان کرد: با همت شهرداری تبریز، شاهد بزرگترین مرکز فرهنگی شهر و یکی از زیرساخت‌های ماندگار و زیبا برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

جعفری ادامه داد: تبلیغ پروژه و اطلاع‌رسانی این ظرفیت ارزشمند از طریق رسانه ملی و تبلیغات شهری، ضرورتی است که با همکاری شهرداری تبریز، نتیجه‌بخش خواهدبود.

وی ایجاد فضاهای عمومی جنبی از قبیل شهربازی، مراکز اقامتی و رفاهی را از جمله پیشنهادها برای تکمیل این پروژه خواند.

ارسال نظرات