فرمانده سپاه الغدیرگفت:آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تا زمانی که ملت ما درصف مقدم انقلاب باشند این انقلاب استوارخواهد ماند و این راه را ادامه خواهند داد تا سراسرجهان پر ازعدل و داد بشود و امام زمان (عج) ظهور پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۸۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر و جانشین فرماندهی سپاه الغدیر به همراه فرمانده ناحیه ثارالله از پایگاه شهید مفتح حوزه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بازید بعمل آوردند.
در این بازدید که بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه شهید مفتح حضور داشتند در شروع مراسم سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله ضمن عرض خیر مقدم به سردار فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد و هیئت همراه به تشریح تاریخچه پایگاه و گزارشی ازعملکرد پایگاه پرداخت واز زحمات برادر بسیجی گلبارفرمانده پایگاه شهید مفتح تقدیروتشکر نمود.
وی با گرامی داشت وفات مادر قمر بنی هاشم ام البنین بیان داشت:اگر صبرو استقامت خانواده‌های شهدا نبود این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید ودراین جایگاه قرار نمی‌گرفت.
در ادامه فرمانده سپاه الغدیر ضمن تقدیر وتشکراز فرمانده ناحیه ثارالله و فرمانده پایگاه که این جمع صمیمی را تشکیل داده اند مطالبی درمورد تاریخ اسلام وانقلاب اسلامی بیان کرد و اززحمات رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس تجلیل نمود.
سردار در ادامه بیان داشت:به گفته حضرت امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تا زمانی که ملت ما در صف مقدم انقلاب باشند این انقلاب استوار خواهد ماند و این راه را ادامه خواهند داد تا سراسر جهان پر از عدل و داد بشود و امام زمان (عج) ظهور پیدا کند و ان شاءالله ما هم از یاران امام زمان (عج) با شیم.
ارسال نظرات