جانشین فرمانده سپاه الغدیردرنشست مجمع عمومی ناحیه مرکزی یزد:
"سرهنگ پورشمسی" درنشست مجمع عمومی ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه براساس بند 150 قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه و تکلیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است،تشکیل جامعه اسلامی و فراهم نمودن زمینه ظهور امام زمان(عج) را هدف از تشکیل ان اذعان نمود.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۸۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده و جمعی از اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در جلسه مجمع عمومی بسیج شهرستان که با حضور حجت الاسلام دهقان رئیس مجمع و امام جمعه شاهدیه ،مسئولین کارگروه های مختلف بسیج و جمعی از بسیجیان در نمازخانه ناحیه مرکزی یزد برگزار شده بود ،شرکت نمودند.
"جناب سرهنگ پورشمسی" جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این نشست ضمن یاد و آرزوی رحمت برای 57 شهید عملیات خیبر استان یزد از جمله شهید ابراهیم همت و حمید باکری ، به دنیازدگی و فراموشی شهدا در جامعه امروز اشاره نمود و با یادآوری سالروز شهادت شهید دکتر رهنمون مسئول بهداری کل سپاه و شهید جوکارو شهید موحدی ،به بیان خاطراتی از برگزاری کنگره شهدا در استان یزد مبنی بر حضور شهید حسن انتظاری در آن پرداخت.
وی در ادامه با تصریح اینکه بر اساس بند 150 قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه و تکلیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است،تشکیل جامعه اسلامی و فراهم نمودن زمینه ظهور امام زمان(عج) را هدف از تشکیل ان اذعان نمود.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مده الظله) در جمع فرماندهان بسیج مبنی بر واگذاری مسئولیت پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب بر عهده سپاه و بسیج، تصریح کرد :کسی که می خواهد متولی و عهده دار این مسئولیت باشد نباید یک زندگی عادی و روزمره مانند سایر افراد داشته باشد.یک بسیجی و یک پاسدار تراز انقلاب باید یک حداقل هایی داشته باشد و سرفصل هایی برای انجام این تکلیف باید فراهم شود.
وی در تشریح این سرفصل ها، مشکلات موجود در مبانی اقتصاد و لزوم شناخت مسائل متعارف در حوزه اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و با اشاره به وارد شدن ارزهای دیجیتال در بازار خرید و فروش ایران بدون هیچ وجود خارجی و عدم ثبت آن در هیچ بانکی با پشتوانه صهیونیست ها و اسرائیلی ها در بازار ایران ،اظهار داشت:ما باید به عنوان یک بسیجی مبانی اقتصاد مقاومتی مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری (مده الظله) را بشناسیم و به آنها عمل نماییم.
جناب سرهنگ پورشمسی با بیان لزوم داشتن اطلاعات مبانی و اساسی در زمینه فرهنگی،مبنا و ریشه فرهنگی انقلاب را تفکر اسلامی بیان نمود و خاطر نشان کرد:اگر فرهنگ درست شد سبک زندگی،تمدن و بسیاری از مشکلات ما حل خواهد گردید .
ایشان در تشریح آسیب های اجتماعی مثل طلاق و عوامل دخیل و تاثیر گذار در آن به معکوس بودن نمودار طلاق در استان یزد با دیگر استانها اشاره نمود و دخالت نزدیکان را مهمترین عامل طلاق در استان اذعان نمود.
وی در آخر با تاکید شناسایی جریانهای سیاسی و داشتن اطلاعات کافی بر بیان و مطرح نمودن تجربیات،دانسته ها و اطلاعات خود در مجمع به منظور فراهم نمودن زمینه لازم برای مبارزهو ایستادگی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن که ترکیبی از جنگ های نرم و سخت است توصیه نمود.
ارسال نظرات