مرضیه برومند، نویسنده و کارگردان تلویزیونی در قالب برنامه‌های جنبی نمایشگاه «کتاب یزد» با کودکان و نوجوانان یزدی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد، نشست و دیدار با نویسنده و کارگردان تلویزیون «مرضیه برومند»، با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در محل نمایشگاه بزرگ «کتاب یزد» برگزار شد.

مرضیه برومند، کارگردان و نویسنده برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیما در این نشست با اشاره به برنامه‌های خود در شبکه‌های مختلف تلویزیون گفت: ما در این برنامه‌ها با هدف جذب مخاطب گام برداشته ایم و سعی کرده ایم تا گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرارد هیم.

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز در این نشست گفت: لازمه موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری ورود تخصصی به این موضوعات است که بایستی در این زمینه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: فهم فرهنگ و ذوق فرهنگی دو عامل در جهت موفقیت در جامعه است و در صورتی که به این دو عامل توجه ویژه‌ای داشته باشیم حتما گام‌های اساسی در زمینه فرهنگ خواهیم داشت.



مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد بیان کرد: حوزه کاری فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه‌های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده) است.



وی افزود: ما امروزه به نوعی از بخش هنر در فهم آموزه‌های دینی غفلت کرده ایم و در زمینه مخاطب شناسی نیز به تناسب تقاضای مخاطب عرضه نکرده ایم.



مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: ماموریت ما جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است که بایستی با شناخت دقیق و به تعبیر قرآن (بلسان قومه) در جهت جذب جوانان و احیای کارکرد‌های مساجد گام برداریم.



لازم به ذکر است، این برنامه در قالب برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ «کتاب یزد» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار شد.
ارسال نظرات