انتخابات مجمع عالی بسیج استان گیلان برگزار شد

یازدهمین مجمع عالی بسیج استان گیلان در سالن جلسات شهدای ناجا و با ارائه‌ی طرح‌های داوطلبان ریاست این مجمع برای حاضرین برگزار شد که رمضان‌علی طالبی به‌عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۵۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، یازدهمین مجمع عالی بسیج استان گیلان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات شهدای ناجا و با ارائه‌ی طرح‌های داوطلبان ریاست این مجمع برای حاضرین برگزار شد که سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این جلسه گفت: نخواهیم گذاشت که امام و ولی‌مان تنها بماند.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: آنچه برای رهبری امید است اقداماتی است که ملت برای حفظ انقلاب انجام می‌دهند و گل سرسبد این ملت نیز شما بسیجیان هستید.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمود که عصر شما از عصر رسول‌الله(ص) نیز مهم‌تر است، افزود: رهبری در وصف شما بسیجیان می‌فرماید که اقدامات شما بسیجیان در عصر حاضر شبیه به افسانه است.

محمد عبدالله‌پور بابیان اینکه هرچند موانع و مشکلات زیادی در این سال‌ها پیش رو بوده اما باقوت مسیر را ادامه دادیم، خاطرنشان کرد: با امام، رهبری و شهدا عهد بسته‌ایم که تاآخرین‌نفس این مسیر را ادامه بدهیم.

وی بابیان اینکه دشمنان نظام هزاران نقشه سنگین برای نظام می‌کشند افزود: نقشه‌های دشمنان جز با توجهات خداوند، نگاه امام زمان (عج) و منویات رهبر انقلاب قابل‌عبور نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هشدار رهبر انقلاب درباره مسئله نفوذ و آسیب‌های آن به انقلاب اسلامی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سال‌ها زحمت کشیدند و جاسوس‌ها را از چرخه تصمیم‌گیری دور کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اذعان کرد: هیچ دولتی از توان فکر بسیج و بسیجیان استفاده لازم را نبردند.

وی ضمن اشاره به اینکه 12طرح در سال97 برای سازمان بسیج تبیین شده و از برنامه‌های اضافی نیز صرف‌نظر خواهیم کرد، بیان کرد: امیدواریم این دوره‌ی جدید که امروز شکل خواهد گرفت پدیدآورنده‌ی خیرات و برکات بسیاری برای بسیجیان باشد.

در انتخابات مجمع عالی بسیج گیلان نورالله توده، رضا دوست جلالی، رمضان‌علی طالبی، قادر رستمی و سید علی حسینی به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست مجمع، حجت‌الاسلام امیر چهری، لعیا علی نژاد و سید مصطفی حسینی به‌عنوان کاندیدای نائب رئیس دوم و جناتی، رحمانی، ابوالقاسم ذاکری و رضا صفری به‌عنوان بازرس مجمع نامزد شدند.

از بین 422 مجمع آرای مأخوذه 417 صحیح و پنج رأی سفید وارد صندوق‌های رأی شد که دراین‌بین رمضان‌علی طالبی با 194 رأی رئیس، حجت‌الاسلام چهری با 220 رأی نائب رئیس دوم و جناتی با 165 رأی به‌عنوان بازرس مجمع عالی بسیج گیلان انتخاب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار