فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه قریب به ۱۲ دستگاه اتوبوس از شهرستان خلیل آباد به راهیان نور اعزام می‌شود، گفت: اعزام راهیان نور خلیل آباد به نسبت جمعیت خود از بسیاری شهرستان‌های استان بیشتر است.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۴۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابوالفضل فتوحی ر نشست ستاد هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه قریب به ۱۲ دستگاه اتوبوس از شهرستان خلیل آباد به راهیان نور اعزام می‌شود، تصریح کرد: این اعزام در روز ۲۶ اسفند سال جاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه پیش بینی شده برای هر زائر ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است، اذعان کرد: افراد متقاضی جهت اعزام به مناطق جنگی جنوب کشور می‌توانند جهت ثبت نام به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اداری همانند سال‌های گذشته پشتیبانی لازم از این اعزام را داشته باشند، عنوان کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس در سال گذشته به راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اقلام و جوایز فرهنگی برای کاروان‌های راهیان نور در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اعزام راهیان نور خلیل آباد به نسبت جمعیت خود از بسیاری شهرستان‌های استان بیشتر است و این می‌طلبد که پشتیبانی خوبی از این قضیه صورت بگیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها