فرمانده کل سپاه می‌گوید: در نیروی زمینی سپاه به سمت استفاده بیشتر از فناوری‌های پهپادی و بالگردی در عملیات‌ها به خصوص هلی‌برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیاتی و تک هوایی، می‌رویم.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۳۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: کمتر از دو سال است که تصمیم گرفتیم، نیروی زمینی سپاه به بالگرد مجهز شده و یگان بالگردی داشته باشد.

وی افزود: با حمایت فرمانده نیروی زمینی سپاه، این 3 مرکز بالگردی احداث و آماده انجام ماموریت شده است که کار جالب و بی‌نظیری است و نشان می‌دهد وقتی تجهیزاتی به یک نیرو واگذار می‌شود همت، تلاش و تمرکز منابع برای استفاده هر چه بهتر از آن صورت می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این مرکز اُورهال در کشور بی‌نظیر است و امیدواریم رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه، موجب رشد اقتدار و برقراری هرچه بیشتر امنیت باشیم. 

سرلشکر جعفری تصریح کرد: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین‌کننده‌ای که در انجام ماموریت دارد، در نیروی زمینی سپاه به این سمت می‌رویم که استفاده بهینه و خوبی از این موضوعات در عملیات‌ها به خصوص هلی‌برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیاتی و تک هوایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات