دبیر اجرایی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن بااشاره به آغاز تصحیح پرسشنامه‌های شرکت‌کنندگان در آزمون از عصر پنج‌شنبه، گفت: نتایج تا پایان وقت جمعه 11 اسفند اعلام می‌شود و برگزیدگان رشته حفظ به مرحله شفاهی راه می‌یابند.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۷۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بخش کتبی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه با حضور بیش از 170 نفر متقاضی به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

این آزمون در دو نوبت و در ساعت‌های ۸:۳۰ و ۱۰:۴۵ در بیش از 400 مرکز آزمون در نقاط مختلف کشور برپا خواهد شد و با توجه به هماهنگی‌های لازم توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه و معاونت قرآن و عترت ارشاد مقرر شد، نتایج آزمون در کمترین زمان اعلام شود.

مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن  به مشارکت نمایندگان بنیاد علمی فرهنگی قلم‌چی برای تصحیح پرسشنامه‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد و گفت: از پنج‌شنبه بعد از ظهر، نمایندگان قلم‌چی با حضور نماینده کمیته حراست آزمون، کار خوانش و تصحیح پرسشنامه‌ها را آغاز می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا پایان روز جمعه 11 اسفندماه نتایج آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه حافظانی که حد نصاب نمره را کسب کنند باید در آزمون شفاهی نیز حضور یابند، افزود: حافظان قرآنی که حد نصاب نمره قبولی 70 از 100 را کسب کنند به مرحله دوم که به صورت شفاهی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

 زمان برگزاری آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن برای حافظان برگزیده در آزمون کتبی هنوز مشخص نیست و ممکن است بعد از برگزاری آزمون شفاهی برای نوجوانان در مراکز مختلف برپا شود.

 

ارسال نظرات