فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: شهدا طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۳۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ملکشاهی از خانواده ششهید مراد جواهری دیدار و سرکشی به عمل آمد.

در این دیدار که امام جمعه ملکشاهی، فرمانده سپاه ناحیه، مدیر بنیاد شهید شهرستان و مدیر ارشاد اسلامی حضور داشتند، با قرائت فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

سرگرد پاسدار"علی میرزایی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در این دیدار گفت: خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می باشد و باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و نهادینه شود.

میرزایی افزود: یکی از برنامه های مهم و ارزشمند سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است که باید این دیدارها تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

میرزایی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

"خیدان جواهری"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملکشاهی در این دیدار با تأکید بر اینکه اولین هدفی که در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران موردنظر است بحث تکریم و تجلیل آنان است، گفت: اگر متوجه شویم مشکلاتی برای این خانواده‌ها وجود دارد در اولین فرصت و باهمت مسئولان آن را برطرفمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملکشاهی افزود: رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی را رقم‌زده است و ما به‌عنوان یک تکلیف و وظیفه اصلی به خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌رسیم تا بتوانیم به آن‌ها ادای دین کنیم.

جواهری اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان اداری دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است و همه مسئولین باید به آن توجه داشته باشند.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورداحترام به خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: باید بدانیم امروزه اگر امنیتی در جامعه ما حاکم است حاصل تلاش‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که جان‌برکف به میدان جنگ رفته و در این راه شهید شدند.

جواهری یادآور شد: دیدار از این خانواده‌های معظم و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه دیدارها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه‌داریم و یادآور شویم که پست و مقام‌هایی که امروز در آن قرار داریم مرهون ازخودگذشتگی آنان است.

 

ارسال نظرات