۲ هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از آثار برگزیده در مراسمی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۲۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: سومین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد با معرفی و تجلیل از آثار برگزیده به کار خود پایان داد.
سید حسین راسخی افزود: این جشنواره  در شش بخش شامل هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای تجسمی، ادبی، فیلم و طراحی و دوخت لباس ایرانی اسلامی در ۲۰ رشته از جمله نقاشی، عکاسی حرفه ای، عکاسی موبایلی، نماهنگ، تئاتر خیابانی، طنز یک نفره، شعر کلاسیک، داستان نویسی، سرود، نمایشنامه نویسی، خوانندگی سنتی و پاپ، طراحی لباس، دوخت لباس   برگزار شد.
وی اشاره کرد : ۲ هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال  شد  که از آثار برگزیده در مراسمی  تجلیل شد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم اختتامیه  از جشنواره رویش به عنوان گامی مهم در مسیر ترویج ارزش ها و مضامین انقلابی یاد کرد وگفت : ترویج هنر انقلابی و ارزشی در میان جامعه دانشگاهی اقدامی ارزشمند در مسیر تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و تولید هنر فاخر است.
سردار فتح الله جمیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در طول سال‌ها شاهد رویش‌ها و ریزش‌هایی بوده است، افزود: موضوع مهم این است که این انقلاب با ارزش‌های خود نظیر مقاومت، استقلال، آزادی و ... جهانی شده و توانسته فرهنگ مقاومت را در دیگر کشورها نیز تقویت کند.

وی عنوان کرد: هر نسل از انقلاب ما دارای ویژگی های خاصی است و نسل امروز انقلاب نیز باهوش و ولایتمدار است که انقاب اسلامی را به جهانیان معرفی می کند و به طور برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند رویش های جدیدی به دنبال داشته باشد.

جمیری با اشاره به مشکلاتی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و دانشجویی باید با عزمی راسخ و روحیه جهادی به دنبال ارائه ایده‌ها و راهکارهای جدید و کارآمد باشد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تقدیر از برگزاری جشنواره رویش بیان کرد: جشنواره هایی همچون جشنواره رویش، توجه به ارزش های انقلابی و اسلامی را تقویت می کند و در این برهه از انقلاب لازم است همه ما به ویژه بسیج دانشجویی نگاه جدی تری به این جشنواره ها داشته باشیم.
ارسال نظرات