سردار عبدالفتّاح اهوازیان در یادواره شهید محمّد بهزادی شهید شاخص سال بسیج دانشجویی در گناوه گفت: شهدا جهان را تکان داده و به ما بصیرت بخشی کردند امّا متأسفانه بعضی از کوتاه فکران هنوز در خواب غفلت هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۲۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  سردار عبدالفتّاح اهوازیان در یادواره شهید محمّد بهزادی شهید شاخص سال بسیج دانشجویی و هیئت منتظران ظهور در گناوه
اظهار کرد: در طول چهل سال به پای نهال انقلاب اسلامی خون های شهدای این سرزمین ریخته شده تا اکنون این نهال به درختی تنومند تبدیل شده است امّا عدّه‌ای از دشمنان کوته فکر خیال می‌کنند این درخت تنومند به سادگی لرزان و شکننده است در حالی که این شجره طیبه بسیار قدرتمند و با اقتدار ایستاده است و در مسیر رشد و اقتدار حرکت می‌کند.
جانشین قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدّس با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما برای رفع مظلومیّت مردم، اجرا، بسط و گسترش اسلام و رفع تحقیر ایرانیان به وقوع پیوسته است.
این یادگار دوران دفاع مقدّس در زمینه رفع تحقیر ایرانیان در زمان طاغوت اذعان کرد: امریکایی‌ها در زمان طاغوت  حقوقی بابت خدمت در ایران بنام حق وحوش می‌گرفتند و مارا بسیار تحقیر می‌نمودند.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) با ایجاد انقلاب فرهنگی از جوانان این سرزمین فرشته‌ها تربیت نمود ومسیر سازندگی هنوز ادامه دارد ، ولی کار انقلاب و هدف ان هنوز به پایان نرسیده است.
اهوازیان بیان داشت: در مسیرانقلاب کسانی امدند و خیانت در امانت نمودند.
وی افزود: امروز بعضی از مسئولان که تا دیروز در خط و مسیر صحیح بودند وخود خط می‌دادند و امر به معروف می‌کردند پشیمانند و برعکس عمل می‌کنند.
وی همچنین گفت:در دوران سازندگی اولین رشته‌های اختلاس کلید خورد و وقتی اعتراض می‌شد پاسخ داده می‌شد  سدی ساخت می‌شود ممکن است ۵۰۰ میلیونی هم دزدیده شود.
اهوازیان گفت: شهداء همیشه به داد این مملکت رسیده اند و هرقت که شهدا وارد شده اند سبب شده اند ما به مسئولین خود نمره دهیم.
اهوازیان یاداور شد: این ترسو‌های اختلاسگر هرروز بدنبال یک  شبهه و مشکل بوده و هستند و ما برای همه ان‌ها جواب داشته وداریم.
وی با بیان اینکه عده‌ای ترسو و اختلاسگر حضور و کمک به جبهه مقاومت را با ابجاد شبهه و سوالات بی اساس زیر سوال می‌برند.
اهوازیان در این زمینه افزود:اگر ما به  جبهه مقاومت کمک می‌نماییم و با دست خالی و با اشک و شوق به حضرت زینب از مدافعان حرم هستیم و جان خودرا نثار دین و ایین و کسب عابرو می‌کنیم اختلاسگریم یا شما‌ها که ۳۰۰۰ هزار میلیاردی و ۵۰۰۰ هزار  میلیاردی و ۱۵۰۰۰ هزارمیلیاردی اختلاس می‌کنید.
وی گفت: در زمان دفاع مقدس  ۴۸ کشور با مادر جنگ بودند امروز ۱۱۶ کشور در سوریه روبروی جبهه مقاومت جنگیده ان و توانسته ایم بار دیگر بران‌ها غلبه نماییم.
این کارسناس جبهه مقاومت ابراز داشت: بعضی هدفشان این است که مردم چیزی ندانند تا خودبیشتر اختلاس و چپاول کنند.
اهوازیان در پایان گفت: شهدا نعمتند و ما وظیفه داریم تا بیشتر بصیرت افزایی کنیم تامردم بدانند   واز حق شهداء دفاع کنند.

همچنین ساسان نوذری از خوانندگان حماسی کشوری و مهدی ملک شاهی مداح این مراسم برنامه‌های زیبایی را اجرا نمودند.
ارسال نظرات