در بهمن سال جاری:

خلع ید و رفع تصرف بیش از 5 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان

به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های ملی و طبیعی استان زنجان، بیش از 5 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان به ارزش بیش از 59 میلیون ریال نیز در بهمن سال جاری توسط این یگان خلع ید و رفع تصرف شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۳۵۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای 42 مورد عملیات پیشگیری از تصرف اراضی ملی و طبیعی به سطح بیش از 149 هکتار در بهمن سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 5 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان نیز در مدت زمان یاد شده توسط این یگان خلع ید و رفع تصرف شد.

سرهنگ منصور خسروی با اشاره به اقدامات یگان حفاظت اداره کل در بهمن 96، افزود: به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های ملی و طبیعی استان زنجان، بیش از 5 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان به ارزش بیش از 59 میلیون ریال نیز در مدت زمان یاد شده توسط این یگان خلع ید و رفع تصرف شد.

وی از اجرای 42 مورد عملیات پیشگیری از تصرف اراضی ملی و طبیعی به سطح بیش از 149 هکتار در بهمن سال جاری خبر داد و اظهارداشت: همچنین ماه قبل، 4 دستگاه از ماشین‌آلات و ادوات تخریب‌کننده اراضی ملی و طبیعی استان توسط یگان حفاظت منابع طبیعی توقیف گردید.

سرهنگ خسروی تعداد پرونده‌های متشکله مربوط به ماده 55 را 22 فقره اعلام کرد و افزود: سطح این پرونده‌ها بیش از 174 هکتار به ثبت رسیده است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار