فرمانده سپاه تنگستان در جلسه هماهنگی برگزاری جشن بزرگ کوثر از برگزاری جشن بزرگ کوثر ولایت در هفدهم اسفند ماه همزمان با میلاد با سعادت بانوی دوعالم (س) و با همکاری سپاه، شورای شهراهرم و دیگر ادارات تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۳۲۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری درجلسه ای  که به منظور هماهنگی و تعامل با مجموعه شورای شهر اهرم وبا حضور یکی از اعضای شورای این شهر برگزار شده بود عنوان داشت: با مدد الهی و کمک حضرت زهرا(س) و هماهنگی و تعملی که ادارات و نهادهای شهر اهرم با مجموعه سپاه خواهند داشت جشن بزرگ کوثر ولایت در شهر اهرم برگزار خواهیم کرد.

 وی افزود: امیدواریم با همگرایی و وحدت رویه مراسم خوب و در خور و شان بانوی بزرگوار اسلام برگزار شود که با برنامه ریزی صورت گرفته این مراسم باشکوه در 17 اسفند ماه  و در کنار قلعه کلات  نماد استکبار ستیزی تنگستان برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری بین شورای شهر و سپاه و استفاده از ظرفیت دیگر ادارات و نهادهای شهرستان مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) به بهترین شکل ممکن اجرا شود .

در این جلسه هماهنگی نائب ریس شورای شهر اهرم مرضیه خلیفه نیز ضمن ابراز امیدواری از برگزاری جشن با شکوه میلاد بانوی دو عالم سلام الله علیها گفت: ما با تجمیع برنامه ها  و جلسه هماهنگی که با سایر ادارات برگزار کرده ایم امیدواریم بتوانیم مراسم جشن امسال را متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار نماییم .

وی گفت: در این مراسم ضمن برگزاری مراسمات شاد و متنوع از ظرفیت هیئت های بومی و محلی  و برپا شدن نمایشگاه صنایع دستی که هنر دست زنان تنگستانی است در محل قلعه کلات بهره مند خواهیم شد.

مرضیه خلیفه تصریح کرد: در نمایشگاه صنایع دستی که به همت زنان فعال تنگستانی در این عرصه برپا خواهد شد چندین غرفه تدارک دیده شده است که در پایان غرفه برتر انتخاب و در صدا و سیمای مرکز استان معرفی خواهد شد .

 وی افزود: ما در کارگروه اشتغال کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان نیز در راستای کمک به زنان جوی کار برنامه ریزی هایی را صورت داده ایم و در دستور کار است که با آموزش رایگان این بانوان و قرار دادن مواد اولیه در اختیار آنها  زمینه اشتغال و کار در خانه را برایشان فراهم کرده و بازار فروش محصولات آنها را نیز تدارک ببینیم      

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها