خبرهای داغ:
سردار اخوان در گفتگو با بسیج:

رعایت حقوق و ایمنی بیمار ماموریت اصلی مراکر درمانی سپاه

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین معرفی رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز، رعایت حقوق و ایمنی بیمار را ماموریت اصلی مراکر درمانی و بیمارستان های نیروی زمینی سپاه پاسداران خواند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۸۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

احمد اخوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این شاخص ها از مهم ترین شاخص هایی است که بر اساس دکترین عملیاتی در حوزه درمان سپاه ترسیم شده و نیروها بر اساس آن ایفای وظیفه می کنند.

وی افزود: مراکز درمانی و بیمارستان هایی که این شاخص ها را رعایت کنند در حوزه اعتباربخشی، یک عالی دریافت می کنند و برتر شناخته می شوند که تاکنون بیشتر بیمارستان های نیروی زمینی سپاه از آن برخوردار بودند.

سردار خرم اضافه کرد: طرح فجر در این خصوص برای رسیدن به این رتبه با رعایت این شاخص ها ابلاغ شده که هدف آن ارتقای سطح کیفیت خدمات دهی به بیماران برای رضایت مندی و تکریم آن هاست که از مهم ترین اهداف نیروی زمینی سپاه است.

وی یادآور شد: با رعایت این شاخص ها قطعا مراجعین با اعتماد و اطمینان کامل می توانند از خدمات درمانی برخوردار شوند چراکه از مهم ترین حقوق بیمار اطمینان و اعتماد آن ها به مجموعه درمانی است.

خرم در ادامه آموزش نیروها را از اهم اهداف نیروی زمینی سپاه برشمرد و اظهارداشت: هرچه نیروها آموزش های تخصصی را بیشتر فرا بگیرند و اشراف به آن داشته باشند بهتر می توانند در مواقع بحران وارد عمل شوند که نمونه آن را در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم که در کوتاه ترین زمان ممکن شش بیمارستان صحرایی از نظر سازه، نیروی انسانی و تجهیزات در آن جا به ارائه خدمات پراخت.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران آمادگی رزمی و طب رزم را از اساسی ترین اهداف نیروی زمینی سپاه عنوان و بیان کرد: نیروهای طب رزم هر کجا نیاز احساس کنند با آموزش هایی که دیدند و تخصص هایی که دارند به موقع و سریع وارد عمل می شوند و این مهم ترین سرمایه گذاری نیروی زمینی سپاه است که نمونه های عینی آن را در بیمارستان های صحرایی مناطق مختلف شاهد هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها