خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک گفت: رزمایش گردان های بیت المقدس درمنطقه عمومی رزمایش برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۷۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
سرگرد پاسدار شاپور احمدی در گفتگو با خبر گزاری بسیج افزود: این رزمایش،روزهای نهم،دهم ویازدهم اسفند و همراه با آموزشهای عمومی و تخصصی واجرای ماموریت هایی که برای گردانها پیش بینی شد انجام خواهد شد.
 
وی هدف از انجام این رزمایش را سازماندهی نیروهای بسیجی، افزایش روحیه ایثار گری و جهادی، حفظ و انسجام و افزایش توان رزم، نمایش قدرت و اقتدار بسیجیان بعنوان یکی از راههای اصلی مردمي كردن دفاع ،پايان ناپذيري بنيه رزم  دانسته و آن را باعث ارتقاء توان رزمي ،تجديد سازمان وحفظ انسجام اعضاي گردان های بیت المقدس ذکر کرد.
 
فرمانده سپاه باغملک به تشكيل چندين جلسه ستادي جهت توجيه عمليات رزمايش با فرماندهان گردان ها در روزهاي قبل رزمايش اشاره كرد و افزود: كليه فرماندهان گردان ها جهت توجيه بيشتر جلساتی گرفته شده تا با آمادگي كامل هدايت نيروهاي بسيجي خود را در دست گيرند.
 
سرگرد احمدی بیان کرد: پیام رزمایش برای معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و فتنه گران است که تصور باطلی در ذهن دارند، با اینکه طعم تلخ شکست را چشیده اند بار دیگر نمایش قدرت دریادلان بسیج هیچ روزنه امیدی برای آنها باقی نخواهد گذاشت.
 
وي ابراز اميدواري كرد: اميد است با انجام اين رزمايش ها بتوانيم روحيه حماسي خود وبسيجيان عزيز را تقويت نماييم تا به محض احساس نيازكشور سربازي كارآمد و مخلص براي ولي امرمسلمين باشيم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک افزود: این صلابت، بیداری و هوشیاری نشان از آمادگی لازم برای پاسخ دادن به تهدید دشمن است ،بسیجیان به این توان دست یافتند که شب و روز، از زمین و آسمان دشمن را رصد کنند و آمادگی های خود را حفظ و مولفه های لازم را فراهم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها