مادر شهیدان رحیمی:

جوان هایی آن سوی مرز برای امنیت خون می دهند اما افراد جاهل در داخل هزینه هایی به نظام تحمیل می کنند

خبرگزاری بسیج: مادر شهیدان صفر و حمید رضا رحیمی، علاوه بر شهادت دو دلبندش، دو فرزند دیگرش سال ها در اسارت بودند؛ یکی از روزها در حالی که همه فرزندان و حتی همسرش در جبهه بودند، از تنهایی کلافه شده و خودش هم عازم منطقه می شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۶۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مادر شهیدان صفر و حمید رضا رحیمی، در دیدار فرمانده دانشگاه امام حسین(ع)، مدیر کل بنیاد شهید استان تهران و رئیس بنیاد شهید ری با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، حضور خانوادگی در جبهه ها را از خصوصیات خانواده آنها در زمان جنگ برشمرد.

وی گفت: از سال 61 تا 79 مدت 18 سال در انتظار بوده ام؛ چون هر دو پسرم صفر و حمید رضا بعد از شهادت سال ها مفقوالاثر بودند، دو پسر دیگرم هم اسیر شدند و هشت سال چشم انتظار بازگشت آنها بودم. در این میان همسرم هم به بهانه سرکشی و دیدار با فرزندان به جبهه رفت و من تنها در خانه ماندم برای همین یک روز سوار قطار شدم و به اهواز رفتم سپس خودم را به دوکوهه  رساندم و بالاخره بعد از ساعت ها پرس و جو توانستم بچه ها را پیدا کنم دو روز مهمان بچه هایم بودم اما مسئولان و فرماندهان گفتند مادر ماندن شما در اینجا خطرناک است چرا که چراغ های عراقی ها از آنجا پیدا بود.

وی گفت: پسرم قبل از اینکه به جبهه برود دندانش را کشیده بود و یک هفته قبل از اعزام به یکی از همسایه ها گفته بود وقتی من شهید شدم جنازه ام را از روی دندانهایم خواهید شناخت. او در یکی از عملیات های به دست عراقی ها اسیر شد و بعثی های جلاد او را بسیار شکنجه کردند و بعد به شهادت رساندند که چندین سال پیکر او مفقودالاثر بود.

این مادر شهید با اظهار تاسف از حوادث اخیر در خیابان پاسداران تهران، اظهار داشت: من هر کجا می شنوم بچه های بسیج و سپاه را به شهادت می رسانند خیلی غصه می خورم و اشک می ریزم. او تاکید کرد: انتظار نداریم در این امنیتی که دستاورد خون هزاران شهید است، چنین اتفاقات غم انگیزی بیفتد جوان های ما در آن سوی مرزها برای امنیت مردم مسلمان سایر کشور ها و همچنین مردم کشور خودمان از جان خود می گذرند اما در داخل کشور و در قلب پایتخت چند نفر با رفتارهایی که فقط از افراد جاهل سر می زند هزینه هایی به نظام تحمیل می کنند که فقط اربابان آنها یعنی آمریکا و اسرائیل شاد می شوند و شک نکنید که هر کج توطئه ای که امنیت و آرامش کشور را نشانه برود رد پای آمریکا و صهیونیست در آنجا است.

خبرنگار: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات
آخرین اخبار