خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع بسیجیان پایگاه روستای کمار حوزه فجر سیه رود، داشتن بصیرت انقلابی و ولایت مداری ملت ایران را باعث قوام و پایداری نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت بسیج را گنجینه ای ارزشمند در دفاع از ارزش ها خواند و افزود: ترویج تفکر بسیجی در جامعه می تواند کشور را از بسیاری از مشکلات نجات دهد و مردم را در مسیر درست هدایت کند چراکه تفکر بسیجی یعنی برپایی عدالت در جامعه و انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) و منتظر بودن برای تحقق حکومت اسلامی و پیروی از ولایت است.

وی گفت: به لطف خدا و ولایتمداری ملت عاشورایی و همت جوانان غیرتمند، ایران اسلامی به لحاظ نظامی و دفاعی از قدرت و عظمتی برخوردار شده که اگر دشمنان ما مرتکب کوچکترین اشتباه وتعرضی نسبت به این سرزمین شوند با پاسخ دندان شکن این ملت مواجه خواهند شد که حتی قادر به تصور آن هم نخواهند بود.

حجت الاسلام صمددوخت اضافه کرد: کشورمان در میان کشورهایی که از ناامنی زیادی برخوردار هستند قرار دارد و ناامنی را در کشورهای دوست و همسایه شاهد هستیم ولی ایران اسلامی از امنیت بی‌نظیر برخوردار است که این امنیت کنونی ایران مرهون ولایت، خون شهدا و دوران استقامت و ایستادگی مردم و رزمندگان اسلام است.

وی با بیان این که فرهنگ بسیجی در جامعه باید بیش از بیش در بین مردم نهادینه شود بیان کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در همه حوزه ها می تواند برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی گره گشا باشد و باید این امر مهم در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام صمددوخت خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی برگرفته از اعتقاد به مهدویت و فرهنگ عاشورایی است پس باید با این تفکر پیش رویم تا این کشور را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وی با اشاره به افزايش بصيرت انقلابي در جامعه امروزي، حضور پرشكوه مردم در تمام صحنه‌هاي سياسي اجتماعي، حمايت از نظام اسلامي و ولایت مداری را باعث قوام و پايداري نظام و انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام صمددوخت یادآور شد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، در یک پیچ تاریخی خطرناکی هستیم که انشالله با هدایت پیامبرگونه و هوشمندانه معظم له به سلامت از این گذرگاه و پیچ عبور خواهیم کرد، این موضوع نیازمند هوشیاری روزافزون ملت و مسئولان و حرکت در مسیر ترسیمی رهبر انقلاب است.

ارسال نظرات